Tamsos Döner İzmit

Tamsos Döner İzmit

Başiskele

Yorumlar
VLOG_DÜNYAM
VLOG_DÜNYAM 3 gün önce

HİÇ MEMNUN KALMADIK ilgi 0 mekan çok küçük arkadaşımla yemek yemeye gittik oturduğumuz masadan kaldırıldık kesinlikle tavsiye etmem

Emir Ze
Emir Ze 3 hafta önce

Gercekten mukemmel lezzet mukemmel hizmet, sabaha kadar oturduk çay ikram ettiler allah bereket versin teşekkür ederiz.

Mustafa Kuzu
Mustafa Kuzu 3 hafta önce

EN İYİ DÖNERCİ????

Yusuf Efe Çolak
Yusuf Efe Çolak bir ay önce

Arkadaşlarımızla döner yedik hiç memnun kalmadık masalar,sandalyeler,sosların kabı çok pisti dürümün içinde et yoktu patates ve sostan ibaretti personelden tuz istedim yok dendi bizde bu işi yaptık ama hiç bir zaman müşteriye yok demedik yan taraftaki tantuniciden rica ettim sağolasın verdi o da onun haricinde dükkanda bulunan gençler sahibi mi bilmiyorum ama bence çalışanlar dışarda şarıl şarıl yağmur yağıyor peçetelikler dışarda göz göre göre kullanılamaz hale geldi çalışanları israfı önlemeye davet ediyorum önceden severek ve keyif alarak yediğimiz tamsos dürümü artık kesinlikle tavsiye etmiyorum

Lacyn Yazjanowa
Lacyn Yazjanowa bir ay önce

Eskisi gibi degil dürümün hiç sosu yok kuru severek giddigim biruerdı yok artık.

Deniz Öztürk
Deniz Öztürk 3 ay önce

Harika leziz ????????

Miraç KAYA
Miraç KAYA 3 ay önce

Sahibi Taner bey ile kesinlikle tanışmalısınız çok samimi bir insan çok ilgililer.

kerem kerem
kerem kerem 3 ay önce

Cha cha döner yedik arkadaşlarımla hepimiz çok beğendik sosları güzel kendi el yapımları çalışanlar ilgili cha cha + patates + kola 190 TL verdik fiyatını kesinlikle hakediyor

Enes Çelik
Enes Çelik 4 ay önce düzenlendi

Mekan malesef çok küçük oturacak yerler çok az mekan sahipleri ve garsonlar kibar yardımcı olma konusunda sorunları yok Yanında gelen salatalık turşusu artık malesef çoğu yerde ekstraya girdi burada kendileri getirdiler çok pozitif bir özellik bu bence Tat olarak gayet lezzetli sosunda hiçbir sorun yok mayonez güzel tavuk da gayet lezzetli lavaşı çıtırlaştırmışlar gayet güzeldi fiyat olarak da ortalama seviyelerde patates kızartması fast foodculardaki gibi kötü yağda kızarmış değil tat olarak sorunu yok et döner malesef yoktu bir süre daha gelmeyecek sanırım genel olarak gidilebilir mekan fakat masa düzenini düzenlemeleri lazım acilen yoksa tat olarak hiçbir sorunu yok gayet lezzetli

Halil 6141
Halil 6141 4 ay önce

Ekstra hizmet gördüm çok iyi herkese öneririm

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.