Şahinbey
ما شاء الله احسن مركز ????
Tecrübeli biri olarak 500 TL fazla ücret verin iyi Bir yere gidin özellikle kadın doğuma Sertan çakmaka gitmeyin
Antep seyahatimizde soğuk algınlığı şikayetimiz için geldik. Pazar günü ve az çalışan olmasına rağmen çok iyi ilgilenildi ve tüm tedavi süreci detaylıca anlatıldı. Tüm ekibe teşekkürler.
Güzel olanaklı imkanları yüksek bir hastane
Ben daha böyle bir rezil hastane görmedim asansör çalışmıyor hastanın serumu bitiyor hemşire çarıyoruz tam 20 dakikada geliyor hastanın serumu bütün kan çekti içine paranız ile rezil olmak istemiyorsanız kesinlik le gelmeyin
Bu hastaneye gitmeyin cocugu sebep oldular allah sizi beter etsin
Muayene için randevu alacaktım ama telefonda konuşan sekreter hanımefendi aşırı kabaydı almadım bile.profesyonellikten uzak
Cok nalet bir hastane paranızla Rezil olmak istiyorsanız gelebilirsiniz çalışanlar suratsız özellikle hasta kabuldeki estetikli kadın
| (0342) 252 52 52 |
| www.tam-med.com.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.9 / (122 yorum) |