Kartal
Site güzel ama binalar eski
Yoldan geçerken bile rahatsız edici o kadar çok unsuru var ki, burada oturmayı hiç istemezdim
İçeri kurye alınmıyor tek artısı yazın sıcak havalarda apartman içleri serin
Site muhit olarak güzel, bina sakinlerinide gayet iyi. Birçok dairede rutubet varmış, ve kiracıyken sormamıza rağmen binanın deprem testi yok muhtemelen, kimse net cevap vermedi. İvedi şekilde kentsel dönüşüme girmeli. Muhtemelen bu yüzden çok fazla satılık daire var ilanlarda