T-Haber-İş Sendikası Eğitim Ve Dinlenme Tesisleri

T-Haber-İş Sendikası Eğitim Ve Dinlenme Tesisleri

Çeşme

Yorumlar
OSMAN DEMİRHAN
OSMAN DEMİRHAN 5 ay önce

Eşimle ilk defa geldim konakladım. Odaların 1+1 ve balkonun büyük olması konforlu ve güzel vakit geçirmemizi sağladı. Otelde tamamen aile ortamı var. Fazıl müdürümüzün ilgisi, alakası, işine olan tutumluluğu bir kez daha oraya gelmemizi düşündürdü. Çok güzel vakit geçirdik her şey çok güzeldi.

Nikolina Dimitrova
Nikolina Dimitrova 6 ay önce
Anıl Çift
Anıl Çift 6 ay önce

Gitmeden önce çok fazla önyargılıydım fakat hiç bu kadar memnun kalacağımı bilmiyordum. Odalar gayet temiz, yemekler gayet lezzetli, havuzu benim için 130 ve 230cm olması çok iyi ve temizdi hiç hijyen sorunu yaşamadım büfede gayet iyi fiyatlar ve Eylül Hanım’ın el lezzeti şahane, kafeteryada fazla ucuz üstelik Rana Hanım ve Cem Bey’in ilgisi gayet hoş.(Rana Hanım inşallah istediği bölümü hazırlanıp kazanır) Ayrıca resepsiyonda Irmak Hanım gayet ilgiliydi çok bir işim düşmedi sadece masa istedim akşam masa gelmişti ayrıca farklı imkanlarda sundu sağ olsun. Müdür Bey de gayet ilgiliydi arada kendisi ve diğer arkadaşlar bi sorun var mı bir isteğiniz var mı diye soruyorlardı. Ayrıca belirtmek isterimki binlerce lira harcayıp gittiğimiz otellerde çok samimiyetsiz ve paraya dayalı bir iletişim oluyor genellikle fakat burada üst düzey aile ortamı vardı. Herkes abi kardeş ve insan skalası olarak beklediğimin çok çok üstündeydi. Pek çok otele gittim Bodrum, Antalya, Fethiye, Bursa fakat burası en beğendiğim oteldi. Genel olarak hem Sendikalı hem misafir olarak gidilebilecek en top otellerden birisi. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.

Tuğçe İnan
Tuğçe İnan 6 ay önce düzenlendi

28.08.2025 Bugün gelip yerleştik. Bina ve odadaki esyalar vs eski ama gerçekten tertemizdi, akşam yemekleri tek tip ama gayet lezzetli ve yeterli. Öğlen saatlerinde başlayan kafetaryasinda 50-100tl civarı fast food yiyecekleri mevcut. Güzel karşılandık. Fazlı müdüre teşekkür ederiz. Konum olarak güzel arabayla 5dk marinaya indik. Fiyat olarakta makul fiyat, yeme içme havuz ve her şey dahil.

Ahmet Inan
Ahmet Inan 6 ay önce

Dinlenme tesisi çok güzel,temiz,hijyenik olmasıyla birlikte çalışan personelde sıcakkanlı,güleryüzlü . Fazlı Müdürün ilgisine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim

Cengiz ŞANYILMAZ
Cengiz ŞANYILMAZ 6 ay önce düzenlendi

Tesis, konum olarak çok güzel. Emekli dönemi gittik. Sakin ve çok düzenliydi. Tesisi yapan yapmış da onu yaşatacak, sahip çıkacak olanlar misafirleridir. Sadece bir seferlik gidilecek, sırdan bir tesis değil. Sonuçta, üyesi olduğunuz bir kurumun tesisine sahip çıkmalasınız.Tekrar gidebilmek dileğiyle

Kaan Karadereli
Kaan Karadereli 6 ay önce düzenlendi

Başta işletme müdürü Fevzi bey olmak üzere tüm personele ilgi ve alakalarından dolayı teşekkür ederim. Güzel bir tatil geçirdik.

Gökhan
Gökhan 6 ay önce

Tertemiz, nezih sadece ailelerin girebildiği yaz aylarında Ege'deki uçuk fiyatlara rağmen uygun fiyatlara ailece 1 hafta tatil yapabileceğiniz güzel bir işletme . İşletmede emeği geçen çalışan herkese çok teşekkür ediyorum

Yasin Biyik
Yasin Biyik 7 ay önce
Nahide Uckunilgi
Nahide Uckunilgi 7 ay önce

Aile sıcaklığı ve temizliğini doyasıya yaşıyorsunuz. Çeşme zaten doğa harikası. Müdüründen personeline kadar herkesin emeğine sağlık.

Muhammet Aytac
Muhammet Aytac 7 ay önce

Yemekler yeterlı konum olarak çok iyi sadece bıraz bakıma ıhtıyacı var oda zamanla olucak ınsallah

Merve Baran
Merve Baran 7 ay önce
Serhat Çağatay
Serhat Çağatay 7 ay önce
Zubeyde Avci
Zubeyde Avci 7 ay önce

Geçen hafta çekirdek ailem ile 3 geceliğine gittik. Fazıl bey sağolsun karşıladı bizleri. Odamız daha belli olmamasina rağmen ( çıkışlar daha yapılmamıştı sabah 8 de gitmiştik), hemen kahvaltı için yemekhane yönlendirdi, güzel bir kahvaltı yaptık. Sabah kahvaltisi ve akşam yemekleri gayet güzel ve lezzetliydi. Odamız ferah, çift gardrop, mini buzdolabı,TV, klima, tabureler, balkonda sandalye,masamız bize lazım olacak he şey vardı. Koridorlarda ütü masası da vardı. Aqua havuzu 15.00 ve 17.00 saatleri arasi açık olup, çocuklar ve bizler için tam bir eglenceydi. Havuzlar sabah 9,akşam 6 ya kadar açık, şezlonglar gayet yeterli. Mekan çok temizdi, coplerimiz sabahları alınıyor, koridorlar tertemiz kokuyordu. Kumsallara da yakın olduğu için sabahları denize gittik(Boyalık sahili tertemiz), öğlen sonrası havuzda vakit geçirdik. Akşam yemekten sonra kafesinde oturup çay kahve vs içip sohbet muhabbet, okey vs tarzı oyunlar ile vakit geçirebilirsiniz. Biz çok memnun kaldik. Fazıl bey ve ekibine çok teşekkür ederiz. Seneye tekrar konaklayacağı kız yerler arasında

Mit Bicak
Mit Bicak 7 ay önce

Harika bir yer. Çeşme merkeze yürüyerek 5 dk mesafede alaçatıya da araçla 10 - 15 dk mesafede akşamı sessiz gündüzü keyifli bir yer. Tavsiye edilir. Müdüründen çalışanlarına saygılı ve tertipli bir mekan. Yemekleri için kötü diyen sanmam.. Ustaların el lezzetleri müthiş. Herşey için teşekkürler Haber-İş

Ahmet Ulubektaş
Ahmet Ulubektaş 7 ay önce
Hakan Lenovo
Hakan Lenovo 7 ay önce düzenlendi

Ekonomik yönden makul bir tesis. Yemekler ideal.(Hanım ve çocuklara göre vasat) Kafeterya ve alakart servis fiyatı uygun. Havuzlar güzel. Balkon büyük ve kullanışlı Çeşmenin havası ayrı bir güzel zaten. Ancak yataklar çok kötü durumda. Banyo ciddi bakım istiyor. Küvet kireçli, herhangi bir kapağı vs yok, su direkt banyo içine akıyor. Ayrıca sıcak su sadece gündüz var. Odada tek düzgün çalışan elektronik eşya buzdolabıydı. Birde merak ettiğim konu bu B blokta kimler kalıyor ? B blokta kalmak için torpilli mi olmak gerekiyor ?Tesise iki defa gittim her ikisinde de c ve d blokta yer var dediler. Çok erken saatte gitmeme rağmen :). Saat 16:00 gibi aşçıya yemekte ne var diye sorduğumuzda henüz belli değil cevabı alırken farklı üyeye haftalık listenin paylaşıldığına denk geldik.Burada bile ayrımcılık var. Özetle makul fiyata konaklamak mümkün ama çok kalite beklememek lazım. Güzel bir planlama ve bakım ile çalışanlar için güzel bir tesis olabilir.

Huseyin Aksoy
Huseyin Aksoy 8 ay önce

Yer ve konum olarak gayet iyi sayılabilecek yerde..personelleri güler yüzlü ve ilgililer ,ama odaları havuzu peek temiz sayılmaz ..yemeklerini tavsiye etmem,..verdiğiniz para kadar kalite ..gelenler beni anlar

Banu Bayhan
Banu Bayhan 8 ay önce

Odalari temiz. Yemekler sade ama lezzetli. Calisanlar çok nazik. Tesis oldukça temiz. Konumu iyi

ismail özçelik
ismail özçelik 8 ay önce

Alışkanlık oldu

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.