Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Maltepe

Yorumlar
Mine Sarphan
Mine Sarphan bir hafta önce

Eşimin rahatsızlığında, eşim kobay gibi kullanıldı. Kendisine, bakteriyal zattürre teşhisi kondu . 20 gün süren tedavi süresince iyileşme olmadı ve akciğeriyle, göğüs boşluğunda, sıvı birikti. Bu sıvı dren yoluyla akıtılmaya başladı. Bu aşamada, eşim bir gece bize haber verilmeden apar topar Sultanbeyli devlet hastahanesine sevk edildi. Eşim ve ben büyük bir travma, yaşadık.

Gokhan Sokel
Gokhan Sokel 2 hafta önce
Erol Yiğitln
Erol Yiğitln 2 hafta önce
necip necip
necip necip 2 hafta önce

Güzel bir hastahane

Günay K.T.
Günay K.T. 2 hafta önce

Hastaneye ne zaman başvursam başarılı ekibe denk geliyorum Alerji immünoloji İsmet Bulut olarak aldığım tabi ki ekip tarafından hizmet veriliyor Dr Mazlum Dursun çok memnun kaldım ilgisi yaklaşımı muayenesinden..Deri testi yapan Hanımefendiler çok tatlılar ve ilgililer olumsuz hiçbir şey görmedim.. Kan ve Deri test sonuçlarımda 4 tane alerjim çıktı.. Sorun burda değerlendiren Dr Özge Argın bir tek ondan memnun kalmadım bir spray bir alerji hapı verip alerji aşısına gerek yok herkes istiyor zaten dedi.. sürekli yaz kış burun kuruluğum geniz akıntım geçmeyen kaşıntılarım ve pozitif 4 tane alerjim çıkmasına rağmen.. Ona göre sonsuza kadar ömür boyu verdiği ilaçları kullanacağım sanırım şeker tansiyon hapı gibi aslında kesin çözüm ve şifa varken zor olanı uyguladı maalesef.

Emrah
Emrah bir ay önce

Süreyyapaşa Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi, özellikle göğüs hastalıkları alanındaki uzmanlığıyla öne çıkan köklü bir sağlık kuruluşudur. Doktorların büyük bölümü alanında deneyimli ve hastalara karşı ilgili. Polikliniklerde zaman zaman yoğunluk yaşansa da tanı ve tedavi süreçlerinin titizlikle yürütülmesi güven veriyor. Eğitim ve araştırma hastanesi olması sayesinde güncel tıbbi yaklaşımlar uygulanıyor. Genel olarak, ciddi solunum ve göğüs hastalıkları için tercih edilebilecek önemli bir merkez.

Mitsuhirato Fuji (Mitsu)
Mitsuhirato Fuji (Mitsu) bir ay önce

Hastalar hemşirelerin umurlarında değil. Allah düşürmesin… tüm personel sağlık bakanlığının denetiminden geçirilmesi gerekiyor

Berra Özyurt
Berra Özyurt bir ay önce

Göğüs Polikliniğinde Doç. Dr. Selma Aydoğan hocaya randevum vardı ama maalesef içeride asistanı Ayşenur hanım var. İçeride hasta ameliyat ettirir gibi bir kişinin girip çıkması yarım saat sürüyor, yüzü beş karış, asla yardımcı olmuyor. Koridorda upuzun kuyruk oluştu asistan hanımın zerre umrunda değil kaba ve umursamaz tavırlarla çalışıyor buna da çalışmak denirse.

MC
MC bir ay önce

Güvenlik ve Danışman büroda görevli arkadaşlar çok iyiler.. Sorduğum sorulara sıcak bir iletişim ile destek olmaya çalıştılar. Otopark için rica da bulundum yardımcı oldular. Çok sağolsunlar.. Hastane de temizlik hizmetinin arttırılması ve bakım onarımlarının yapılması gerekiyor..

Zeynep Kotan
Zeynep Kotan bir ay önce
fatma aykaç
fatma aykaç bir ay önce

Bu hastane doktor ve çalışanları vatandaşa resmen hakaret ediyor,nefes testi için sıra bekledim,tam bir saat sürdü lavaboya gittim bir numara geç kaldım diye yeniden sıra al dediler itiraz edince kolumdan tutup odadan attılar, evde yatalak hastam var,yeniden numara almak yine en az bir saat demek,hasta haklarına gittim orada da azar işittim,hastahanenin kuralı bu dedi,oda şikayetimi almak istemedi

Şevval Çakan
Şevval Çakan bir ay önce

Rezil bir hastane. KBB polikliniğe randevu aldım gittim. Acilde kulak iltihaplanması yaşadığım söylendi. Baş dönmesi vb. şikayetlerim varken ayrıca vertigo şüphem varken bir şeyin yok denip 2 dk içinde odadan dışarı çıkartıldım. Temizlik konusunda da çok iğrenç bir hastane. Asla önermem. 1 puan bile çok. Herkes doktor olmamalı.

Emirhan Demir
Emirhan Demir bir ay önce
Ferıt Demıral
Ferıt Demıral bir ay önce

Aklı olan hastasını yatirmasin yürüyerek götürdük kardeşimi kefenle teslim ettiler hele o enfeksiyon hastaların yattığı yer bildiğin mikrop yuvası

ipek
ipek 2 ay önce düzenlendi

Doktorlar, hemşireler ve çalışanlar güler yüzlü ve ilgiliydi, onlardan çok memnun kaldık, ancak hastane çok pis, asansörler asla çalışmıyor, 1 senedir bu haldeymiş. Hastanedeki tüm hastalara sadece 2 asansör verilmiş ve asansörü minimum 20 dakika bekliyorsun. Yönlendirici tabelalar eksik, heryerden su akıyor. Kimse ilgilenmiyor herhalde. Hastaneye tedavi bulmaya geliyorsun ama bu etkenler insanı daha kötü etkiliyor.

Gönül Yılmaz
Gönül Yılmaz 2 ay önce

Puanımı sadece tedavimi yapan doktor için verdim. Şeyma özden için. Uzun yıllardır alerji rahatsızlığından dolayı sürekli hastane yatışları ile geçti. Şeyma hanım çok sabırlı araştıran soran sorgulayan mükemmel bi doktor sabırla dinledi şikayetlerimi hiç bi zaman apar topar muayene etmedi elinden gelen her şeyi yapmaya çalıştı şimdi hastane yatışlarımı geçtim acile bile gitmiyorum. Bana uyguladığı farklı aşı tedavisi ile eski sağlıklı günlerime döndüm bu aşı için sağlık bakanlığından onay aldı ilk dozum vurulurken de bizzat yanımdaydı. Böyle bi hizmet almak özel hastanelerde bile yoktur. Kendisi doktor olmak için dünyaya gelmiş. Üç adım atsam hırıltı için de kalırdım şimdi düzenli yürüyüşlere başladım. Resmen yeni bi hayat verdi bana. Allah razı olsun onu okutan anadan babadan. Doktor olmayıp başka bi meslek seçseydi de o mesleği en iyi yapanlardan biri olurdu kesin. Doktor seçme hakkınızı kullanın ve şeyma hanıma bi muayene olun.

Yurdanur Aytepe
Yurdanur Aytepe 2 ay önce

Sakın yakınlarınızın buraya getirmeyin. Babam yüksekten düşüp elini ve köprücük kemiklerini kırdı. Babama yemeklerini getirip yemesini bekliyorlarmış babam bu şekilde 2 gün su ile yaşamış ve babam yaşlı olsada aklı yerinde ve yapılı bir adam itiraz edip "çocuklarımı arayın dalga geçer gibi yemekleri masaya bırakıp gidiyorsunuz." Adama sakinleştirici vurmuşlar. Sonrasında 3. Gün kendine geldi bize anlattı ve bizde ailecek babamızı ondan kurtarıp tepkimizi koyduk. Ama bu yapılan cinayete teşebbüs.

Tacettin Akbaş
Tacettin Akbaş 2 ay önce

Algoloji Polikliniginde 24.12.2024 tarihinde operasyon geçirdim Bütün çalışanlara doktorlara sonsuz teşekkürler. Özel hastaneler in ötesinde hizmet aldım. Dr.SERDAR KOKAR ve ekibine saygılar

Adem Demirci
Adem Demirci 2 ay önce

Annem icin 2023 Agustos ayindan itibaren yaklasık 30 kürdür tedavimiz devam ediyor. Tabi bu surecte en basta Aysun ve Meltem hocalarimiz bronkoskopi ile tedavimizin tespitine basladilar. Sonrasinda Onkolog Akin hocamizla 30 kürdür tedavimiz devam ediyor. Evre 4b akciger kanseri hastasi olarak duzenli sekilde once 12 kür ertinob sonrasinda da 18 kürdür tagrisso osimertinib kullaniyoruz. Akin hocam Mine hanim diger arkadaslar inanilmaz calisyorlar ve harika bir duzen bir sistem var. Akin hocamiz Belki ilk bakista sert gorunumlu gelebilr ama hayatini hastalarina adamis bir karakter.Emin olun kendi diz kapaklari agridan topallayarak yurudugunu gordum ama hasta bakmaya tedaviye devam ediyordu. Bu satrlari yazarken ogrendimki Akin hocamiz kalp krizi gecirmis By pass olmus. Dualarimiz onunla. İnsallah en yakin surede tekrar hastalarina bakmaya baslar.

Abdulkadir Sagkol
Abdulkadir Sagkol 2 ay önce

Modern tam donanımlı merkez

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.