Ümraniye
MERHABA, KULEDE OTURUYORUM VE SICAK SU SORUNU NEDENİYLE GÜNLERDİR MAĞDUR DURUMDAYIM. DEFALARCA BİLDİRMEME RAĞMEN “TEKNİK SERVİS GELECEK” DENİLDİ FAKAT HÂLÂ KALICI BİR ÇÖZÜM ÜRETİLMEDİ. İNSANLAR EN TEMEL İHTİYACI OLAN SICAK SUYU KULLANAMIYOR VE BANYO BİLE YAPAMIYOR. BU KADAR YÜKSEK AİDAT ALINMASINA RAĞMEN HİZMET KONUSUNDA BU KADAR YETERSİZ VE İLGİSİZ BİR YÖNETİM GÖRMEDİM. EĞER SORUNLAR ÇÖZÜLEMEYECEKSE, O ZAMAN NEDEN AİDAT TOPLANIYOR? İNSANLAR KENDİ İMKÂNLARIYLA DAHA İYİ ÇÖZÜM ÜRETEBİLİR. LÜTFEN BU SORUNA ACİL VE KALICI BİR ÇÖZÜM ÜRETİLMESİNİ RİCA EDİYORUM.
Çok güzel ve turistler için uygun bir yer
Esselamualeykum. Çok yüksek değil mi? Gürültü engelleme lazım olur mu? Sizin bilginize bağlı olarak farklı farklı şeyler var mı? Yoksa bu hayatta hiçbir zaman rahat bir nefes alamayan mı? Fiyat bilgisi var mı? Yoksa ben mi yanlış biliyorum? Merhaba diyenler. Nasılsın diyenler. Emekliler için çok teşekkür ederim. Hayırlı geceler tatlı rüyalar.. Hayırlara vesile olsun. ان شاء الله
Sıcak suları akmayan beş para etmez site. Her gün bi yerinde bir şey patlıyor. Buraya taşınmayı düşünen varsa ona göre gelsin. Yönetime gidiyorsunuz ve sizi dinlemiyorlar bile. Oraya mail atın buraya yazı yazın diyerek işleri çözmeden bırakıyorlar.
İNSAN YIĞINI YAPILARDAN NE YAZIK KI PEK HAZ ETMİYORUM DOGAL AFET OLMASA BILE BİRÇOK FARKLI YAPIDAKI KI İNSANLARIN AYNI ALANDA YAŞAMASI ZAMANLA SIKINTILAR YARATIR VE KESİNLİKLE SADECE KONFOR ÖNEMLİ DEGIL... ki konfor neye diyorsunuz o da tartışılır
Guzel kaliteşi konutlar
| +90 (216) 556 08 00 |
| www.suryapi.com.tr |
| Konut Projeleri |
| 5.0 / (947 yorum) |