Ataşehir
Dürüst esnaf
Direksiyon simidinin duruşunu bir türlü düz şekilde ayarlayamadılar. 3 kere rot ayarı yaptılar fakat direksiyon simidi biraz sağa ya da sola doğru biraz yamuk duruyor. En son elime kurbağacığı alıp otoyolda kendim ayarlamak zorunda kaldım. (İşletme sahibinin verdiği cevaba karşılık; direksiyonu aracın içerisinden ayarlamadım. Aracın dışından, sağ teker ile kaporta arasına girip rot kolu üzerindeki civatadan ayarladım.)
Usta ile tanıştığıma çok memnun oldum.Rot hatasını anında tesbit etti. Ve rot ayarlarını yaptı.Herkeze tavsiye ederim.
Kolay gelsin
Yıllardır giderim, her zaman dürüst ve kaliteli hizmet alıyorum. Sağ olsunlar.
Aracımın rot ve balans ayarlarını yaptırdım bugün. Sağ olsun hızlıca hallettiler. Gözlemlediğim kadarıyla baştan savma iş yapmıyorlar.
2 lastik değiştirdim, jantlardaki önceden kabaca yapılmış boya temizleme çiziklerini güzelce ince zımparayla tertemiz yapıp boyadılar ve lastiği bu şekilde taktılar. Lastiklerin balans ayarını yapıp taktılar. Sonrasında aracın rot ayarını yaptırdım. Tertemiz işçilik için Murat ve Ali ustalara teşekkür ediyorum.
Hem uygun fiyat hem de hızlı ve dürüst çalışanlar.. bugun lastik değişimi yapıldı. Çok memnun kaldım teşekkür ederim.
İşinin ehliler
| (0216) 565 20 80 |
| Oto Lastik Mağazası |
| 4.7 / (195 yorum) |