Star Döner Hasan Baybariz

Star Döner Hasan Baybariz

Dörtyol

Yorumlar
Turan
Turan 7 saat önce

Mekan çok büyük et döner yok tavuğu normal ortalama bir esnaf lokantası fiyatlar iyi sahibi çok cana yakın ahilik teşkilatı üyesi (Esnaflığı iyi)

Emrah UYGUR
Emrah UYGUR bir hafta önce

Beklentim İskenderun kupa döner tabiki ama Dörtyol'da çok yer denedik bir süre sonra hepsi bozuyor burası daha bozmadı umarım bu şekilde devam eder

Eylül Yılmaz
Eylül Yılmaz 2 hafta önce

Çalışanlar çok tatlı ve güler yüzlüler istediğimiz şeyi hemen yerine getiriyorlar sadece yoğunluk olduğunda servis biraz uzuyor

Utku Yılmaz
Utku Yılmaz 2 hafta önce
pelin genç
pelin genç 2 hafta önce

Yüzümüze gülerek ve tam istediğimiz gibi yemek servisiyle çok iyi

saban can
saban can 4 hafta önce
Jgg Gfdf
Jgg Gfdf 4 hafta önce

Harika bir yer bayılıyorum dönerin hası burda hergun olsa yerim off bayılıyorum ya

Muhammed Servet Çaça
Muhammed Servet Çaça bir ay önce

Adanadan hataya gelmiştik internetten bulduk döner lezzetli ancak aşır ağır sos aşırı derecede ekmek aşırı yağlı ve hoş bir tadı yok ayrıca kapkalın ekmek etin tadı bile gelmiyor kötülemek istemem ancak biraz daha dikkatli olmak şart mideyi aşırı rahatsız ediyor

Taha Tanrıbir
Taha Tanrıbir bir ay önce

Adana’dan geldim döneri süperdi müşteri memnuniyeti çok güzeldi

Şerife Demir
Şerife Demir bir ay önce

Lezzeti ve personel ilgisi güzel

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.