Polatlı
tavsiyede edilmez kendi kafalarına göre sipariş oluşturuyorlar
Mükkemmel hayatımda bukadar iyi bir döner yemedim tertemiz etraf sinek uçmuyor personeller çok güler yüzlü daha kapı açılmadan hoşgeldiniz diyorlar gerçekten çok güzel bir restorant öneriyorum
Çankaya Kızılırmak mahallesi şubesine geldim Verde menü söyledim ama içinde tavuk hariç herşey vardı ve oranın personeli cok kaba ve saygısızdı peçete ıslak mendili önüme fırlattı
Saat 17.00 de verdiğimiz sipariş 18.20 de geldi dürüm buz gibiydi.
Lezzet orta. Fiyat ucuz olmadığı halde masada hiçbişey yok. Ne acı biber ne baharat. Menüde ıslak mendil hiçbişey vermiyorlar.
Eve sipariş verdim usta kendinden bir şeyler eklemek istedi heralde kirpiği vardı , bir puanı etten kırdım biraz Çiğ kirpikte bir tat sıkıntısı yoktu ????
ailecek gidilebilecek nezih ve ürünleri lezzetli bir işletme
2 saatte 3 dürüm gelmez mi yaa kendi şubeleriyle iletisime gecemiyolar 2 saat sonra gelen dürümü siz düşünün
Tadı çok kötü ve yağlıydı tavsiye etmiyorum yiyeni hasta ediyor
| (0312) 622 42 22 |
| www.srdoner.com.tr |
| Dönerci |
| 3.5 / (496 yorum) |