Menteşe
Bir yıldız bile haketmeyen bir yer. Öncelik olarak masamıza suratsız bir şekilde “sipariş alayım” diyerek gelen çalışana sahip. Kalkıp gidesimiz gelmişti. Siparişi verdik lezzet ve masa üstündeki ürünlerin hijyeni konusunda kötü bir yer. Bu hizmete göre de aşırı pahalı. İncelenmesi gereken bir işletme
Pahalı olmasının yanısıra kurye davranışı sipariş sırasındaki iletişim vs hepsi berbat . Ürün teslimi olarak 40 dk yazmasına rağmen 1 saat 30 dakka geçmesine rağmen sipariş elime ulaşmadı , bi buçuk saatin sonunda gelen ürünün soğuk olduğu için ve gereğinden fazla geciktiğini de belirterek siparişi teslim almamama rağmen kuryenin - o zaman teslim edildiye çekiyorum gibi söylemleri , ardından bundan sonra da görüşürüz gibi tehdit edici tutumundan dolayı kötekli içerisindeki en kalitesiz işletme olduğunu belirteyim 7 yıldır köteklideyim toplasan 10 20 kere sipariş verdim biri bile bi saatten önce gelmedi . Para yedirmek için yapılabilecek en yanlış işletme seçimi. Şimdide ücret iadesi yapmamak için 1 buçuk saatte gelen ürünün sıcak?? Olduğunu idda ediyorlar. Kurye davranışı Berbat ürün hızı berbat kalite berbat her yönden 0
Verdiğimiz sipariş aşırı geç geldi ve soğuktu iade yaptık ücreti vermemek için ellerinden geleni yaptılar.
Siparişim geç ve soğuk geldi. İçecek neredeyse patlamak üzere bir şekilde teslim edildi.
Sosları güzel, normal boyuttaki dönerleri doyurucu. Menü fiyatları ile daha uyguna geliyor.
Yediğim dönerin tadını almak için sossuz yerim. Köteklide döner yemediğim mekan kalmamıştır. Ekmeği diğer yerlerden farklı ama saatler öncesinden yapılan bayat patates tadı ve tavuğun yeterince pişmiş olmaması birdaha buraya gelmememiz için ders oldu. Kolay gelsin.
Güzel
300 lira verip löp boş hamur içine sos yiyip kendinizden tiksinmek isterseniz buyrun yiyin :/
Hayatımda gördüğüm en cimri en pinti işletme. Defalarca şans verdim patates sostan başka bir şey değil. Aldığınız parayı haketmiyorsunuz kuruşunu helal etmiyorum. İçinde döner yok bomboş dürüm. Bir yıldız bile fazla cimriliğinize. Öğrencilere verdiğiniz değer göz yaşartıcı!
Zehirlendim haftalarca hastane hastane dolaştım bana mısın demedi ne etinden yapıyorlar belli değil uzak durun
| (0252) 223 80 48 |
| Dönerci |
| 3.3 / (212 yorum) |