Bismil
Döner deyince akla gelen ilk yer kesinlikle gelip denemelisiniz harika bir lezzet ayrıca yer mekan okadar şirin ve güzel ki tek kelimeyle bayılacağınız bi yer ????????
gitmeyin tadı çok kötü tadı bahrat ve sosla kapatıyorlar tavukları çok büyük kesiyorlar
Altı üstü tavuk denerdir dedim yemeden .ama yiyince yok dedim gerçekten çok lezzetli hakkını veriyorlar hem lezzeti hem temiz ve özenliler çok çok beğendim. Artık hep oradayım????
Odun ateşinde pişirilen etin lezzeti de bir başka güzel herşey mükemmel
Güzel tavsiye ederim
Döner çok lezzetlli ellerinize sağlık
Farklı bir lezzeti var gerçekten tavsiye ederim
Herşey çok güzeldi teşekkürler
Herşey muazzam şekilde
Küçük ama tertemiz bir işletme. Döneri gerçekten lezzetli, lavaşı taze, tavuğu yumuşacık. Fiyatlar da gayet uygun. Çalışanlar güler yüzlü, servis hızlı. Her gelişimde aynı kaliteyi buluyorum, kesinlikle tavsiye ederim!
| (0412) 415 12 22 |
| Dönerci |
| 4.3 / (83 yorum) |