Kıbrıscık
Gayet lezzetli sosuyla beraber dürümün uyumu çok güzel çalışanlar güler yüzlü
Guniuk tavuk etı takıyorlar cok lezzettli damak zevkime uygun değişik lezzet hersekesın yemesıını tavsiye ederım
Çok lezzetliydi. Temiz ve hijyen ortamda yapılıyor gayet güzel bi atmosferi vardır. Öğrenci yönelik gayet çok güzel.
çok temiz ve lezzetli bir ortam öğrenciye yönelik öneririz sonuna kadar
Öncelikle çok güleryüzlerdi ve lezzet şahane
Bolu için büyük şans inanılmaz güzel ve lezzetli diğer dönerlere benzemiyor şiddetle tavsiye edilir.
Restoranın atmosferi çok rahatlatıcıydı ayrıca çalışanlar çok samimiydi. Yemekler de çok hızlı çıktı. Beğendim.
| Dönerci |
| 4.8 / (103 yorum) |