Merkez
Sipariş 2 saate geldi tavuk olduğu şüpheli eşek eti diye yorumladık Orkun ışıtmak net gelmeli şimdiye kadar yediği en kötü restoran olur sakın almayın sonunuz hastanelik olabilir
LÜTFEN UZAK DURUN PARANIZ SAĞLIĞINIZ İÇİN UZAK DURUN KELIMENIN TAM ANLAMIYLA REZALET ÜSTELİK İÇİNDEN ÇİĞ BİLDİĞİN DERİSİYLE BİRLİKTE TAVUK VAR YETKİLİLER KESİNLİKLE DENETLEMELİ
Hayatımda yediğim en kötü döner ve servis
Paketin gelmesi 1saatden fazla sürdü fiyatlar çok yüksekti
Yorumlara göre bence döner gayet güzel ve bence fiyatıda çok uygun
Sipariş tam 2 saate geldi döner desen dönerle alakası yok ekmek arası lavaş yiyorsunuz çiğköftenin içinden plastik poşet çıktı sakın sakın söylemeyin
Her anlamda kötü...
Zurna dürüm söyledik meğer patates dürüm geldi. Fakat birkaç yerinde tavukla karşılaştık. Tavuk karşılaştığımız an bizimle dertleşmeye başladı. Lavaş desen her yeri paramparça oluyor.
Hayatımda yediğim en kötü dönerdi yemeyen pişman yiyen bin pişman
| (0248) 234 48 14 |
| Dönerci |
| 2.5 / (35 yorum) |