Bakırköy
Döneri iğrenç yedikten 2 saat sorna 4 arkadaş kustuk 4 kişi gitik sakın ama sakın yemeyin ekmeğin üstünde kömür vardı resmen tavayı yılardır yıkamıyolar sadece hızlı getiriyolar sakın yemeyin
Yedikten 3 saat sonra kanlı bir şekilde kusturdu. Yıllardır burada iş yaparken nasıl böyle bir durum yaşanabiliyor anlamak mümkün değil. Hem de insanların dışarıda yemeye çekindiği bir zamanda böyle bir şey oluyor.
Çok kötü sakın gelmeyin bugün iki kişi gittik ve 2mizde zehirlendik akşama kadar hastanedeydik 0puan olsa 0 verirdim kesinlikle gitmeyin
GELMEYİN! normalde dönere bayılırdım arkadasımls ogrencı butcesıne uygun dıye gıttım donerden sogudum o gun o donerı yesıkden sonra başka hiçbirdoner yıyemedım. çok kuru sos yok soslu doner diye geçiyor sakat et kullanıyolar muhtemelen
Bu tip hızlı şekilde satış yapan firmalar da çok fazla ilgi alaka beklememek lazım çünkü hızlı şekilde satış yapıyorlar. Bu mağaza da her hangi bir sorun yaşamadım genel olarak 3 yıldız.
Yediğim en kötü döner sakın yemeyin zehirlendim midemi yıkattım sakın almayın 2 gündür acı çekiyorum
0 puan olsa onu verirdim sosunda ne var bilmiyorum ama ilk geldigi andan itibaren çok kötü bi kokusu vardı sarımsağı çok yoğın ve rahatsız ediyor martılara verseniz onlar bile yemez yorumlara bakmadan girdik öyle bi hataya düsmeyin sakın
Bulamaç gibi bir tadı var. Yorumlarına bakmadan almak gibi bir hata yaptık. Çok aç olduğum için yarısını zorla yiyebildim. Acilen dönerin yakasını bırakın , sevgiler.
Etin kalitesi çok kötü ne kullanıyorlar bilmiyorum ama zehirlendim tüm gün kustum , sorun acaba bende mi diye düşündüm ama diğer yorumları gördüktem sonra mekanla alakalı olduğunu anladım. Servis kalitesi konusunda bir sıkıntı yaşamadım çalışanlar kibardı ve siparişim sıcak geldi ancak dediğim gibi kesinlikle etlerinde bir sorun var insanı zehirliyor ve mide ağrısı çektiriyor
| (0212) 466 45 92 |
| Dönerci |
| 2.5 / (50 yorum) |