sosbox döner soslu dönerin adresi

sosbox döner soslu dönerin adresi

Bakırköy

Yorumlar
Mazlum
Mazlum 2 hafta önce

Döneri iğrenç yedikten 2 saat sorna 4 arkadaş kustuk 4 kişi gitik sakın ama sakın yemeyin ekmeğin üstünde kömür vardı resmen tavayı yılardır yıkamıyolar sadece hızlı getiriyolar sakın yemeyin

Tolga Kılıç
Tolga Kılıç 3 hafta önce

Yedikten 3 saat sonra kanlı bir şekilde kusturdu. Yıllardır burada iş yaparken nasıl böyle bir durum yaşanabiliyor anlamak mümkün değil. Hem de insanların dışarıda yemeye çekindiği bir zamanda böyle bir şey oluyor.

Ramazan Kızılkaya
Ramazan Kızılkaya bir ay önce

Çok kötü sakın gelmeyin bugün iki kişi gittik ve 2mizde zehirlendik akşama kadar hastanedeydik 0puan olsa 0 verirdim kesinlikle gitmeyin

berra
berra 2 ay önce

GELMEYİN! normalde dönere bayılırdım arkadasımls ogrencı butcesıne uygun dıye gıttım donerden sogudum o gun o donerı yesıkden sonra başka hiçbirdoner yıyemedım. çok kuru sos yok soslu doner diye geçiyor sakat et kullanıyolar muhtemelen

Ozn GurmeOlmakİsteyenBiri.
Ozn GurmeOlmakİsteyenBiri. 3 ay önce

Bu tip hızlı şekilde satış yapan firmalar da çok fazla ilgi alaka beklememek lazım çünkü hızlı şekilde satış yapıyorlar. Bu mağaza da her hangi bir sorun yaşamadım genel olarak 3 yıldız.

Yunus Emre Şener
Yunus Emre Şener 4 ay önce

Yediğim en kötü döner sakın yemeyin zehirlendim midemi yıkattım sakın almayın 2 gündür acı çekiyorum

Betül gürsoy
Betül gürsoy 8 ay önce

0 puan olsa onu verirdim sosunda ne var bilmiyorum ama ilk geldigi andan itibaren çok kötü bi kokusu vardı sarımsağı çok yoğın ve rahatsız ediyor martılara verseniz onlar bile yemez yorumlara bakmadan girdik öyle bi hataya düsmeyin sakın

RABİA NUR GÜNDOĞDU
RABİA NUR GÜNDOĞDU bir yıl önce

Bulamaç gibi bir tadı var. Yorumlarına bakmadan almak gibi bir hata yaptık. Çok aç olduğum için yarısını zorla yiyebildim. Acilen dönerin yakasını bırakın , sevgiler.

ogrero
ogrero bir yıl önce
Elif Bilge
Elif Bilge bir yıl önce

Etin kalitesi çok kötü ne kullanıyorlar bilmiyorum ama zehirlendim tüm gün kustum , sorun acaba bende mi diye düşündüm ama diğer yorumları gördüktem sonra mekanla alakalı olduğunu anladım. Servis kalitesi konusunda bir sıkıntı yaşamadım çalışanlar kibardı ve siparişim sıcak geldi ancak dediğim gibi kesinlikle etlerinde bir sorun var insanı zehirliyor ve mide ağrısı çektiriyor

İletişim Bilgileri
(0212) 466 45 92
Dönerci
2.5 / (50 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.