Zile
Her bakımdan iyi sosu bol lezzeti çok. Ayrıca güleryüzlüler. Soslu dürüm deyince başka yere uğramam artık
Tadı gerçekten efsane çoğu yerde böyle güzel soslu dürüm yemedim hiç. Tadı damağımda kaldı özellikle içindeki sos ve mayonezi çok lezzetliydi ,aynı zamanda işletmenin hizmeti güleryüzlü oluşları çok samimi bir işletme kesinlikle gidilmesi gereken bir işletme
Tartışmasız Zilede yediğim en lezzetli yemekti . İlgi alakaya diyecek lafım yok zaten aldığı parayı sonuna kadar hakeden bir işletme .
Mekan guzel Hizmet çok ıyı tek eksık durumu boll soslu ıstedıgımız halde kuru geldı o konuda dıkkat etmeleri gerek
Sipariş o kadar geç geldiki sanki dağı delerek geliyor. Tadı da çok kötü içinde kekik ve patates var arada da et koymuşlar. Ayran bile sıcaktı nasıl sıcak olmasını başardı bilmiyorum. Teşekkürler????
Yorumları okumadan gittim . Az bile yazmışlar , sakın gitmeyin . döner soba yanığı kokuyor , mideyi bağırsağı bozuyor isal yapıyor . Paranızla hastalık alıyorsunuz . her yerde de reklamı var ben bir daha gitmem
Hiç tavsiye etmiyorum siparişin gelmesi tam bir buçuk saat sürdü dürümün sosunu lavaş çekmiş tam anlamıyla hamura dönmüş rezalet bi şekildeydi gerçekten yiyemedim kedilere vermek zorunda kaldım.
Harika bişey anlatılmaz yaşanır mayonezi ketçabı eti yeşilliği çok güzel yanında mendili acı biberide geliyo soslu soslu mükemmel bişey dehşet güzel
Bayat tavuktan zehirlendim gece karın sancısıyla 2 defa uyandım ishal oldum üşüme titreme derken 2 gündür çekiyorum sağlık bakanlığına kadar gidicem şikayet edicem 15 günlük memleket iznimi zehir ettiniz
| (0356) 318 15 15 |
| Dönerci |
| 3.6 / (38 yorum) |