Aliağa
Bugüne kadar her gün sizden söyledim, her günde çok memnundum. Son iki haftadır falan bu bazuka dediğiniz şey, artık bırak bazukayı sırık bile değil. Paramızla rezil olduğumuzu fark etmeye başladım, bura bitmiştir benim için. Devamlı müşterinizi kaybettiniz.
40 dakikada anca ulasiyor lütfen dükkanınıza kurye alın yemek gelene kadar doymuş oluyom bile tsk ????
kasiyer kıza nasıl siparaiş verirsek verelim anlamıyorum ya eksik yada yanlış sipariş gönderiyor et lezzetsiz lavaş adeta patates püresi gibi tavuk döner değil patso gibi et bulmak için açıp araştırmak gerekiyor biraz faha dikkat etmeniz gerek
10 numara
Bes para etmeyen bi yer Yemek sepetinden siparsi veriyorsun kuryeye aratiyor biz oraya gelemiyoruz be .aram ayarlarini ona gore yap ozman
Herşeyi harikaydı ama kağıtlarınıda yedim gerçekten süperdi kuriyede çok hızlı geldi mükemel
Etler pişmemiş,domates olmasın demiştim domates doldurulmuş ayrıca 2 lokmada bir kıkırdak geliyor ????
Siparişler dikkate alınmalı. iletişim dili gelişmelidir. insanız yanlışlık olabilir ama lütfen dikkat edelim!
Sipariş vermiştim telefondaki hanımefendi kabaydı onun haricinde tat olarak çokta bişeyi yok güzel
lezzet olarak bir problem yok fakat 2 sorun var yavaş ve kıkırdaklı.
| (0232) 616 01 01 |
| Dönerci |
| 3.4 / (64 yorum) |