Foça
Şahsen burayı uzun sürelerdir ucuz olduğu için kullanıyorum fakat bu işletmenin tek artısı ucuz olması ve karnınızı doyurması. Öğrenci dostumu evet fakat öğrenci değilseniz uğramanın espirisi yok
Yemek gayet lezzetliydi ve hizmet harikaydı. Öğrenci dostu bir yer. Gayet samimi
Çok iyiydi öğrenci dostu mekan Allah işlerini rastgetirsin
ORKUN IŞITMAK BURAYA GELMELİ , tavuğun yarısı yanmış şekilde geliyor hijyen sıfır . Asla taze değil. Ama garip bir şekilde kalabalık olduğunda tadı çok güzel oluyor bazense berbat oluyor aslında asla güzel değil ama soslardan güzel gibi geliyor . Ben yiyip de zehirlenmeyeni daha duymadım tanıdığım herkes zehirlenmis ama yinede yerlisi olarak yemeye devam ediyoruz ????????. Hizmet berbat çalışanlar samimiyetsiz özellikle kasadaki kadın dovecek gibi herkes suratsız ve insan kitlesi de rezalet
Acık konusacagım. Tavugun yarısı yanmıs, yarısı pismemis olarak geliyor. İcinden de her sey cıkabilir gercekten. İcine bastıra bastıra bu malzeme olmasın desemde ise yaramıyor. Hijyen sıfır, ayaklarıyla bile yapıyor olabilirler. Ama hayatımda yedigim en guzel doner. Mukemmel lezzetli. Burayı kesfettigimden beri baska bi yerden yemiyorum. Surekli eve de siparis ediyorum gercekten cok hızlı servis. Onlarca kez yedim, icinde at eti oldugundan supheliyim ama cok guzel
Dönerden soğudum sizin yüzünüzden basmışsınız tuzu baharatı sosu vıcık vıcık lavaş desen kayış gibi
Mükemmel kalite ????????☺️????????????
Cuma akşam yedim 2 saat sonra hastanede soluk aldım mide bulantısı kusma ishal sanırım tavuk bayattı
Gerçekten yediğim en güzel döner ustasiyla patronuyla çalışanlarıyla efsane bir lezzet emegi geçen herkese teşekkür ederim
Tavuk dönerden sonra eşim zehirlendi
| (0232) 812 22 21 |
| Dönerci |
| 3.6 / (64 yorum) |