Merkez
Tadı efsaneydi artvin merkezin bana kalırsa en iyi cağ döneri
4 yıl üzerine Artvine gelip ilk kez annemi getirip burada yemeyi tercih ettik. Cağ Kebap için gittik ve yalnızca dışarıda menü vardı içeride menü yoktu. Cağ kebap istediğimizde cağ olarak çıkmayacağını söyledi garson hanım nazik şekilde, sipariş hakkında konuşurken ocakbaşı beyefendi gelip döner isteyen siz misiniz siz istiyor musunuz diye sorunca, hayır biz istemiyoruz cevabını verdim çünkü bize cağın döner olarak servis edildiği belirtilmemişti o ana kadar. Açıkladıklarında döner olarak alalım dedik bu seferde ocaktaki abi sordum yok dediniz başka sipariş aldım diyip bizi tersledi. Maalesef üzgün ayrıldık işletmeden, tekrar geldiğimde asla gelmeyeceğim yer olarak kaldı Ayrıca menü olmadığı için biz cağ kebap fiyatını dışarıdan bakarak girmiştik, döner fiyatı haliyle ekstre çıktı
Pazar günü açık olan çok az yer vardı, şans eseri denk geldik. Et döner sipariş ettim. Etin pişme derecesini size soruyorlar, orta, pişmiş, çok pişmiş gibi. Güzeldi. Porsiyon 230tlydi. Uygundu
Kuzu kaburga haşlama pilav sütlaç ve çorbalarını tattık. Kuzu haşlamasını mutlaka tavsiye ederim. Güzel bir işletme, ilgili personel, Artvin’e yolunuz düşerse tercih edebilirsiniz. Tek eksikleri mama sandalyesinin olmaması onu da temin ederlerse çocuklu aileler için ideal.
Artvin gezimizde tavsiye üzerine gittik , bize saat üçe cağ kebabının kalmayacağı söylendi gerçekten saat üçte ordaydık biz son çıkan porsiyonları aldık lezzetli bir deneyimdi , masa da sürahi ile su sepetle de ekmek olması hoş ve nostaljikti , çalışanlar gayet güler yüzlü ve hızlı, otopark yeri yok cadde üzerinde bir yere park edip yaya sekilde ulaşım sağladık
Yerlisinden aldığımız tavsiyeyle gittik. Eti lezzetli ve iyi pişmiş ancak Cağ kebabı yağ oranı fazla geldi. Her şişte en az 2-3 parça et lastik gibiydi.
Çağ kebabi denedim harikaydi.
Dolma musakka pilav Paça çorbası yedik harikaydı teşekkürler …
| (0466) 212 33 71 |
| www.facebook.com/share/14Ecibx9B47 |
| Dönerci |
| 4.2 / (79 yorum) |