Sönmez Ocak Cağ-Kebap - Artvin

Sönmez Ocak Cağ-Kebap - Artvin

Merkez

Yorumlar
Yavuz Yıldız
Yavuz Yıldız bir hafta önce

Tadı efsaneydi artvin merkezin bana kalırsa en iyi cağ döneri

Deniz Karadoğan
Deniz Karadoğan bir ay önce
Zeynepnur Yılmaz
Zeynepnur Yılmaz 2 ay önce

4 yıl üzerine Artvine gelip ilk kez annemi getirip burada yemeyi tercih ettik. Cağ Kebap için gittik ve yalnızca dışarıda menü vardı içeride menü yoktu. Cağ kebap istediğimizde cağ olarak çıkmayacağını söyledi garson hanım nazik şekilde, sipariş hakkında konuşurken ocakbaşı beyefendi gelip döner isteyen siz misiniz siz istiyor musunuz diye sorunca, hayır biz istemiyoruz cevabını verdim çünkü bize cağın döner olarak servis edildiği belirtilmemişti o ana kadar. Açıkladıklarında döner olarak alalım dedik bu seferde ocaktaki abi sordum yok dediniz başka sipariş aldım diyip bizi tersledi. Maalesef üzgün ayrıldık işletmeden, tekrar geldiğimde asla gelmeyeceğim yer olarak kaldı Ayrıca menü olmadığı için biz cağ kebap fiyatını dışarıdan bakarak girmiştik, döner fiyatı haliyle ekstre çıktı

Zeynep AKAR
Zeynep AKAR 3 ay önce

Pazar günü açık olan çok az yer vardı, şans eseri denk geldik. Et döner sipariş ettim. Etin pişme derecesini size soruyorlar, orta, pişmiş, çok pişmiş gibi. Güzeldi. Porsiyon 230tlydi. Uygundu

Nadir Ç
Nadir Ç 3 ay önce

Kuzu kaburga haşlama pilav sütlaç ve çorbalarını tattık. Kuzu haşlamasını mutlaka tavsiye ederim. Güzel bir işletme, ilgili personel, Artvin’e yolunuz düşerse tercih edebilirsiniz. Tek eksikleri mama sandalyesinin olmaması onu da temin ederlerse çocuklu aileler için ideal.

Ööylesine
Ööylesine 3 ay önce

Artvin gezimizde tavsiye üzerine gittik , bize saat üçe cağ kebabının kalmayacağı söylendi gerçekten saat üçte ordaydık biz son çıkan porsiyonları aldık lezzetli bir deneyimdi , masa da sürahi ile su sepetle de ekmek olması hoş ve nostaljikti , çalışanlar gayet güler yüzlü ve hızlı, otopark yeri yok cadde üzerinde bir yere park edip yaya sekilde ulaşım sağladık

Zerrin E.
Zerrin E. 3 ay önce

Yerlisinden aldığımız tavsiyeyle gittik. Eti lezzetli ve iyi pişmiş ancak Cağ kebabı yağ oranı fazla geldi. Her şişte en az 2-3 parça et lastik gibiydi.

ugur kas
ugur kas 3 ay önce

Çağ kebabi denedim harikaydi.

Emir Barkin
Emir Barkin 3 ay önce

Dolma musakka pilav Paça çorbası yedik harikaydı teşekkürler …

Sırrı emirhan Karagülle
Sırrı emirhan Karagülle 4 ay önce düzenlendi
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.