Siverek Devlet Hastanesi

Siverek Devlet Hastanesi

Siverek

Yorumlar
ümit opak
ümit opak 2 ay önce
CİHAN REJBER AKKILIÇ
CİHAN REJBER AKKILIÇ 3 ay önce

Acile gitik danışma yokmuş sözde adam dışarda sigara içiyordu fotoğraf çekerdim ama güvenlik yanımdaydı görev başındaki bir insanın bunu yapması çok ayıp 10 dk 45 kişi bi adamı bekledik SİVEREK gerçekten rezalet bir yer Siverek 32 ilden büyük arkadaşlar

Merve sefa Kuran
Merve sefa Kuran 4 ay önce

Çocuk polikliniğine randevumuz vardı. Kapıdaki görevli kimlikleri alıp sıra veriyor fakat üslubu çok kırıcı ve saygısızdı, hastalarla kavgacı bir şekilde konuşuyor. Bu durum hastalar için oldukça rahatsız edici. Ayrıca oturacak sandalye sayısı çok az ve bekleme alanı yetersiz. Doktorun mesaisi başlamış olmasına rağmen yerinde olmaması da ayrı bir sorun. Hizmet kalitesinin ve personel yaklaşımının iyileştirilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Velat Yoldaş
Velat Yoldaş 4 ay önce

Karın ağrım olduğundan hastaneye gittim.doktor ardıl sağolsun önce bi bismillah diyip makattan morfin verdi yarım saat içinde ağrı felan kalmadı.üstüne bir de sunta taktı.allah böyle imanlı doktorlarımızı başımızdan eksik etmesin

Büşra Büşra
Büşra Büşra 4 ay önce

Sene 2017ben siverek devlet hastanesi psikiyatr poliklinigine gitmişim bir bayan doktor var orda kendimi iyi hissetmediğimi ve rapor almak istediğimi söyledim.Tepki şu siz makyaj yapmışsınız size rapor veremem.Sen psikiyatr olduğundan emin misin ?Makyajla sağlıklı olunsaydı her gün makyaj yapar saglikli olurdu herkes.Neyse bak o kadar sene gecmis bu olayı daha unutmadım.O gün zaten ben aile hekiminden rapor aldım.Ama ben o gün çok kötüydüm düşük doğum yapmistim paylasamadim orda sormadı da zaten ne oldu diye.Sormaz da o ancak ilac yazar.Allaha havale ediyorum.Sizin gibiler doktor olmasın bu bölümler tehlikeli psikiyatr kardiyoloji onkoloji gibi bölümlere sizin gibiler gelmesin Allah icin !

EMİN Doblan
EMİN Doblan 5 ay önce

Bir yıldız verdin ama oda çok hastane degil pislik çöplük bu nasıl Bi hastane doktor yok olan doktorda sadece tanıdıklara bakıyor batıdaki bir sağlık ocağı daha donanımlıdır rezillik kocaman şehirde bir hastane

Casm Casm
Casm Casm 6 ay önce

güzel yol

MUHAMMED ALİ ÇELİK
MUHAMMED ALİ ÇELİK 6 ay önce
Esra Tatlı
Esra Tatlı 7 ay önce
Huseyin Solak
Huseyin Solak 10 ay önce

Doktor yok temizlik yok hastane hariç her şeye benziyor.k.b.b. doktoru özelikle fazla randevu alıyor.halki magdur ediyor.insanlari magdur ediyor.siverek devlet hastanesinde sağlam insanlar sira ve ilgisizlikten hasta oluyor zaten .anlayacağız hizmet yok bir sağlık ocağı kadar bile hizmet etmiyor.numaratorler yanmiyor .arada adam kayırma.torpille adamlar aliniyor.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.