Sur
Mekanın çok güzel bir enerjisi vardı yemekleri çok lezzetli hep tazeydi kesinlikle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız hizmette sınır yoktu
Döner küçük geldiği için ikinciyi söyledim tadini zaten anlamıyorsun . İkincisi asla ilk yediğim değil zaten kokusu berbatti ikincide. Koku berbat hala burnumda
4 kişi geldik hem döneri hem de çiğköfteyi denedik. Dönerin yağı sanıyoruz ki zaç yağı. Çiğköfte zaten çiğköfte değil. Hiç bir şekilde önermiyorum.
Asla doyurmayan ve doyuruyormuş gibi para alan lezzet olarak güzel olmayan bir yer. Kalabalık arkadaş gurubuyla gittik verdikleri turşu iki kişiye bile zor yetecek kadardı. Ayrıca hesabı ödedikten sonra bir arkadaşımız yaşadığı bir sorunu dile getirdi "böyle devam etmeniz takdirde bir daha gelmeyiz" dedi. Adam ne özür ne de mazeret söylemeden keyfiniz bilir dedi. Müşteri kaybetmekten çekinmeyen bir yer müşteri memnuniyetini gözetmiyor demektir. Böyle mekânlara gitmek yerine "Müşteri velinimettir." anlayışıyla hareket eden diğer mekânlara şans vermek daha doğru olacaktır.
Tavuk dönerin sossuz, sadece kekikli hali. Yanında Diyarbakır a has naneli ayran,süs biberi ve salatalık turşusu ile enfes bir tat. Mekanın üst katındaki Nostaljik atmosfer de çok güzel. Sur içinde.
Tadı fena değil dürümün, hızlı bir şekilde geldi ama sebebi küçücük olmasıydı. Asla bırakın doyurmayı sizi yarım saat bile idare etmez yok ben bir tane daha alayım derseniz hemen iki adım ötede sınırsız meze ile çiğer, kebap, tavuk yiyebilirsiniz. Abartılı gelmiş olabilir ama öyleydi 8 kişi gittik ve sadece küçük iki tabak turşu getirdiler yani obur biri de değilim hadi ben olsam 8 kişi çok zor. Ek olarak bizi en çok üzen kısmı içecek alternatifinin hiç olmaması. Özellikle yerel ürünlerin olmaması çok yanlış bir tutum bence. Konumu iyi her türlü müşteri gelir diye müşteri geri bildirimleriyle alay edercesine kabul etmiyorlar.
İşletme 5 kuruş etmiyor. İnsanlıktan uzak uslupsuz bir hizmetleri var. Büyük döner dedikleri döner aşırı küçük ve doyurucu da değil. İçecek olarak da yerli ürün satmıyor. Israrla satmayacaklarını söylüyorlar Keşke gitmeseydik diyorum, asla tavsiye etmiyorum
Herkesin 5 yıldız vermesi biraz kuşkulandırmıştı beni ama sonuna kadar hak ediyor etin kalitesi iyiydi tamda çocukluğumda yediğim dönerler benziyor tavsiye ederim
Büyük döner gerçekten Büyük..... açık ayranı muhakkak deneyin
Mekan güzel ve serin, fiyatlar makul, tavuk döneri çok lezzetliydi. Yanında açık ayranı muhakkak denemelisiniz
Diyarbakırda açık ara en lezzetli döner hizmet ve mekanda ayrıca çok güzel
Tadına hayran kaldım gerçekten muazzam bi tat ????
herşeyi dört dörtlük ve mükemmel bir yer tavsiye ederim
Dönerin sosu ve lezzeti tam yerinde üstelik çalışanların ilgisi alakası güler yüzlü olmaları herşeyden daha güzel muhakak gitmeniz gereken mekan????????????
Diyarbakır’da bir numara yıllardır aynı lezzet şişeyle tavsiye ediyorum ????
Çok titiz ve çok lezzetli herkes güler yüzle karşılanıyorsunuz kapıda şiddetle tavsiye edilir…
Diyarbakır'ın en iyi döneri yerken lezzetten başınız dönebilir ???? açık ayran apayrı lezzetli
Diyarbakır’da daha iyisini yemedim tavuğu çok iyi açık ayranı apayrı bir dünya. ????
Gerçek döner neymiş burada anladım! Et yumuşacık, lezzet dengesi kusursuz. Ne zaman yesem, sanki ilk kez tadıyormuşum gibi mutlu oluyorum. Lezzet, hız ve hijyen bir arada. Kesinlikle müdavimi olursunuz!
| 0553 693 77 23 |
| Dönerci |
| 4.6 / (55 yorum) |