Merkez
Berbat bir yer yemeklerden kil çikti çalişanlara sorduk napalim dediler
Az önce burdan yemek yedim tadi cok kötüydü orkun ışıtmağ'ın kesinlikle ugramasi gereken bir yer
DÖNERLER ÇOK İYİ YAPIYORSUNUZ HİJYENİK AÇIDANDA HER YER ÇOK TEMİZ SESSİZ VE SAKİN BİR ORTAM FİYATLARDA ÇOK UYGUN ELLERİNİZE EMEKLERİNİZE SAĞLIK ♥️
Döner güzeldi ama sadece sos azdı ve çok geç geliyor sipariş arabayla geliyor motorla değil
| 0553 745 73 73 |
| Dönerci |
| 3.5 / (61 yorum) |