Merkez
Efsaneeee. Herkes gidip görmeli mutlaka.. Nevşehir Merkezde . Güzel hizmet. İlgi alaka cok iyi
Minicik döner ayran 150₺ kazık
Beğenmedim döneri güzel değildi
mekan biraz pis onlarca sinek var siparisimin gelmesi 15 20 dk surdu fakat lezzet ve fiyatlar muhtesem
Tam esnaf olan bir kuruluş sadece dönerci değil. Menü et döner yemek nasip oldu parasını almadılar.Çok ısrar ettim olmaz dedim ikramlı alın dedim kabul ettiremedim.Sebepmi müşteri memnuniyeti. Böyle iş veren böyle ekip başarılarnız daim olsun.
Gerçek bşr döner yemek şstiyorsanız mutlaka uğrayın. Ben Adana'da yaşıyorum tesadüfen uğrayıp 20-25 yıl önce yediğim döner tadını aldım. Gerçekten efsane. Cadde üzerinde sizi tarif eden bayan arkadaşa çok teşekkürler. Sizi övdüğü kadar varmış. Mutlaka bir kerede olsa burda döner yeyin.
???? Gerçekten kaliteli, temiz ve hızlılar.. ???? Dönerlerin porsiyonları büyük ve doyurucu.. ???? Ben çok beğendim, ellerine sağlık.. Kapadokya’yı tekrar ziyaretimde yine giderim.. ???? Kesinlikle tavsiye ediyorum..
| (0384) 214 22 75 |
| www.tikla.com.tr/sirin-doner-nevsehir.html |
| Dönerci |
| 3.6 / (132 yorum) |