Ağaçören
Herkese hayırlı akşamlar dilerim, ben bugün hanim ile bu dükkandan yüklü alisveris yaptim,3100tl ve kart ile ödemek istedim dükkanin sahibi amca sinirli tavir ile nakit vermemi istedi,ben nakit yok kart var dedim,bize karsi terbiyesini bozdu tabi,ben esyalari bıraktım orda ,arkamizdan küfür etti,yetkili kisilere bildirdim,155 aradım,orayi kimseyi tavsiye etmem,..
Ben hiç begenmedim berbat yani 1 yıldızı vermesem olmuyordu o yüzden verdim
Temiz ve hijyenik bir yer çok memnunuz.
Hersey çok güzel çok kaliteli tebrik ediyorum
| 0543 314 34 68 |
| Aktar |
| 4.0 / (8 yorum) |