Şifa Evim Lokman Hekim

Şifa Evim Lokman Hekim

Keçiören

Yorumlar
gökhan kayıs
gökhan kayıs bir saat önce

Oğlum sürekli hastalaniyordu havale gecirir gibi hastanelerin hepsini gezdik bir teşhis konmadı Allah razı olsun Ali abime kan sonuçlarını götürdük sorunun midede olduğunu söyledi ve yaptığı karışım sayesinde Elhamdülillah oğlum iylesti artık rahatsizlanmiyor esimdede halsizlik vardi demir eksikliği onada yardımcı oldu bütün sikayetlerimiz bitti Allah'ın izniyle

Muhammed Yıldırım
Muhammed Yıldırım 23 saat önce

Eşime chron hastalığı tanısı konulmuştu tedavisi olmayan bir bağırsak hastalığı deniliyordu ömür boyu ilaç ve iğne kullanmamız gerektiğini söylemişti doktorlar şifa evim ali abi ile bi arkadaşım vesilesi ile tanıştık durumu anlattık tahlillerimize baktı bize herşeyi en şeffaf şekilde anlattı yardımcı oldu Allah razı olsun önce allahın izniyle sonra da ali abinin vesilesi ile ali abinin yaptığı macun ve yanında kullanmamızı söylediği ekstra ürünler ile eşim şuan 1 buçuk ay geçmesine rağmen hiç olmadığı kadar iyi elhamdülillah inşallah daha da iyi olacak kendisine çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun

Amine Arslan
Amine Arslan 3 ay önce

Çocukluğumdan beri sedef hastalığıyla yaşıyorum. Yıllar boyunca birçok krem, ilaç ve farklı tedavi yöntemi denedim ama kalıcı bir fayda görememiştim. Zaman zaman azalsa da her stres döneminde, özellikle mevsim geçişlerinde yeniden alevleniyor ve beni hem fiziksel hem de psikolojik olarak çok yoruyordu. Ali Bey’e yönlendirilmem benim için büyük bir dönüm noktası oldu diyebilirim. Uygulanan doğal tedavi yöntemleri, beslenme düzeni ve tavsiyeler sayesinde kısa sürede ciddi bir ilerleme kaydettim. Cildimdeki pullanma ve kızarıklıklar büyük oranda azaldı, kaşıntılarım tamamen geçti. En önemlisi de uzun zamandır ilk kez kendimi bu kadar rahat ve sağlıklı hissediyorum. Tedavi sürecinde gösterilen ilgi, sabır ve açıklayıcı bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim. Gerçekten işini severek yapan, karşısındaki insanın şifasına samimiyetle vesile olmaya çalışan biri. Allah razı olsun, Rabbim vesile olanlardan eylesin. Sedef hastalığıyla mücadele eden herkese de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. ????????

Nurseli kanber
Nurseli kanber 3 ay önce

Ali Bey ile yıllar önce başkasının deneyimi ile tanışma şansımız oldu o günden beri ailemizin doktoru diyebilirim. Eşimin karaciğer yağlanması vardı ve siroz evresine yaklamış demişti doktor ve Ali bey çok kısa süre içerisinde bitkisel ürünler macun ve çaylarla olayı çözdü.. Çocuklarımın ikiside allerjikti ve özellikle kızım çok sık kulak enfeksiyonu geçiriyordu ve bazen dönem dönem antibiyotik kullanmak zorunda kalıyorduk yine Ali bey sayesinde antibiyotiği hayatımızdan çıkarmayı başardık kulak enfeksiyonları gitti allerji bile neredeyse sıfıra indi. Haşimato için yine bitkisel kürler ve macun yolladı Allahın izniyle ve sonra Ali beyin sayesinde oda geçti.. Şu an benim bir tedavi sürecim var kadın hastalıkları üzerine ve daha ürünleri göndereli bir hafta olmasına rağmen iyi geldiğini söyleyebilirim. Ve bunları yaparken elinizde ki kan tahlili ve tıbbi tetkikler doğrusunda yapıyor ve bazen gerçekten doktorun göremediğini bile görüyor herkese gönülden tavsiye ediyorum ????

serkan ŞEYHAN
serkan ŞEYHAN 5 ay önce
Ayşegül Koparan
Ayşegül Koparan 7 ay önce

Ali bey sayesinde bitkisel ürünleri doğru kullanmaya başladım.Danışdığım herşeyi en güzel şekilde anlatıp yardımcı oluyor teşekkür ederiz

Canan KOÇAK
Canan KOÇAK 10 ay önce

"Leke Kremi" sayesinde, yıllardır geçmeyen yüzümdeki lekeler geçmeye başladı.Bu krem bir mucize.Ürünleri çok güzel.Tecrübe, bilgi, deneyim, güler yüz, hoşgörü, kalite hepsi "Şifa Evim Lokman Hekim"de birleşmiş.İyiki ürünlerinizi almışım.Cok teşekkür ederim size.

Burcu Çelebi
Burcu Çelebi 10 ay önce

Merhaba arkadaslar kesinlikle bu kadar iyi bir Aktar yoktur.Sackiran olmuştum gitmediğim doktor ve aktar kalmamisti ünlü aktarlara bile gitmeme rağmen çözüm bulunamadı.Ama Allah bin kere razı olsun şifa evimde şifa buldum ve on beş gün gibi Bi sürede sackiranimi tedavi etti.Herhangi bir sıkıntımız olduğunda koşarak gidiyorum ve cooookkkk memnunum kesinlikle ziyaret etmelisiniz.Ayrica yüzümdeki güneş lekelerimden de kremi sayesinde kurtuldum tekrar teşekkür ederim????

fatma bingöl
fatma bingöl 11 ay önce

1,5 ay önce erken menopoz tanısı aldım 40 yaşında. Doktorum Hormon ilaçlarına başlamam gerektiğini söyledi. Ben bitkisel ürünler kullanmayı tercih ettim. İyikide bu yönde tercih yapmışım. 1 aylık bitki karışımı ve çaylarıyla menopoz sürecini bitirdim. Hatta düzene girdim. Kan ve hormon değerlerim çok iyi çıktı. Şifa evime teşekkür ederim.

Ahmet GÖKDEMIR
Ahmet GÖKDEMIR 11 ay önce

Şifa Evim Lokman Hekim den bitkisel ürünlerden uzun zamandır arkadaşlarımızla birlikte faydalanmaktayız. Bu firmanın sahibi Ali Özkutlu beyfendiyi yirmi yıldır tanırım.Çevremde Tiroit, Böbrek rahatsızlıkları, Karaciğer yağlanması, Varis, Migren, Sinüzit, Egzama, Kireçlenme, Kemik erimesi, Saç dökülmesi, Reflü, Ülser, Guatr vs. bir çok rahatsızlığımıza yardımcı oldu. İnsanlığa uzun yıllar faydalı olması dileklerimle.

İletişim Bilgileri
0536 495 73 53
Aktar
5.0 / (46 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.