Sinanpaşa
hayatımda yediğim en güzel dürüm daha fazlasını hakediyo fiyatı cok iyi degismesin
Yalancı bir işletme dürüm siparişi verdik telefonlar engellendi anlamadık saçma sapa n işler ayıp bişey sizde yarı yolda kalmayın madem siparis yoksa yok de ,????????
Tavuk lari çok kötü kokuyo gitmenizi tavsiye etmem ben de asciyim ama bizimkiler böyle değil bence orası hemen kapatılsın
Dönerin tadı iyi ama saç çıktı bir kaç kere bende hiç memlun kalmadık
ABİCİM PARA VERİYORUZ TELEFON GELİYOR PARAYİ ALİYOR HANIMEFENDİ AYRİLİNCA ARİYORSUNUZ PARAYİ VERMEDİNİZ DİYORSUNUZ. O ZAMAN KAMERALARA BAKSANA. HİZMET GÜZEL, MÜŞTERİ HESABİ ÖDERKEN İLGİLENMİYORLAR BİRDE PARA NERDE DİYORLAR .
yemegin lezzeti acisindan gayet guzel tam fiyat performans. hizmet acisindan ise gayet ilgili ve alakali bir mekan. ogrenci dostu ve zaten genellikle de ogrenci kitlesinin yedigi bir yer. eksileri olarak sunu soyleyebilirim mekan yer acisindan kendini guzellestirebilir. daha guzel ve temiz bir mekan haline gelmesi daha fazla musteri cekecegini dusunuyorum bu mekana onerim budur. mekanin guzellestirilmesi disinda bir eksisi ve onerim yoktur.
Tadı normaldi yenebilir tabii ki de lakin Mayonez istenince veremiyoruz demeleri masalar ile ilgili alakadar olmamalı mide bulandırıcı. Hadi yoğunluk var diyelim ücretini verip Mayonez yiyemiyor muyuz? İkinci tercihimdi son oldu..
Uygun fiyata yiyebileceginiz en uygun yer en azından tavuk döner yiyorsunuz siparişleri hep karistiriyorlar ama güzel.
| (0272) 215 44 55 |
| Dönerci |
| 3.2 / (140 yorum) |