Karacabey
3 adet yarım sipariş ettik. Dönerler daha önceden kesilmiş bi kaptan çıkarıldı. Isıtılmaya konuldu. Aynı bimden alınmış şoklanmış dönerler gibiydi. İlk yarımda marul domates maşa ile konuldu daha sonrasından ustamız dayanamayıp eliyle devam etti. Ve ısıtmaya koyduğu dönerlerin yanına daha önceden kalan döner artıklarını da üstüne ekledi. Kısacası hijyen lezzet konusunda çok düşük bir yer. Tavsiye etmem. Nerede döner yenilmezin cevabı.
Hijyen sıfır %0
ElifHavva????????????????❤️????????????????????
Abim şu ekmek leri büyütün vallaha minnacık avucum kadar doyurmuyor hiç
Dükkandan tavuk döner almayagittim. Sonrasında sipariş gelmesini bekledim yerlere bakarken yerde önceki müşterilerin pislikleri duruyordu buyüzden yolda yemeye karar verdim. yaklaşık 15 dakika olmuştu döneri aldıktansonra yerken içinden plastik ambalaj, kıkırdak, deri ve kemik çıktı. Kafama çok takmadım. Birkaç saat sonra mide bulantısı karın ağrısı yaşadım doktora gittiğimizde gıda zehirlenmesi olduğunu öğrendim.tavsiye etmiyorum.
Döner tavuk et hepsi çok güzel kesinlikle öneririm
Kokuyor
| 0516 160 84 61 |
| Dönerci |
| 4.0 / (34 yorum) |