Ağlasun
Döneri berbat içinden böcek çıktı rezaletti sosu berbattı bir daha yemiyeceğim midemi bozdu ayrıca kıkırdak ve deri parçalarıda vardı aklı olan burdan yemez
yemek genel olarak güzel fakat biz arkadaşımla az acılı tavuk dürüm istemiştik ve yemek geldiğinde gördüğümüz manzara berbattı. konulan pul biber yüzünden lavaş siyah, tavuklar kırmızıydı. ayran olmasaydı acıdan bayılacaktık.
Sos dönere 120 tl verip bozuk veya içinde bir sey olan sos yüzünden bir haftadır karın ağrım geçmiyor sakın gitmeyin
Çok Teşekkür Ederiz. Hem Erken Hemde Taze Ve Sıcak Kurye Güleryüzlü Burdur’da gerçekten Gönül rahatlığıyla Sipariş verebilirsiniz ????????
Restorana girdik sipariş veriyoruz sanki annesine küfür ediyoruz garsonun???? donerin tadi ortalama altı gitmeyin burdur da belki 50 tane daha iyi donerci vardir
3 puani sosuna ve ekmegine verdim onlarda olmasa 1 lik. Yedigim dönerde et yoktu. “BAYAT PATATES DÖNERİ”. Sosu falan güzeldi gercekten yani. Tek sorun durumde tavugun yok denecek kadar az olmasi :)
1 yıldızı bile haketmiyor Allah aşkına bu yorumumu gören kişi gitmesin buraya
Hatay Döner değil de baharatlı mayonezli ekmek. Asla tavuk tadı alamıyorsunuz. Tamamen baharat ve sarımsaklı mayonez tadı geliyor. Baharatı da klasik baharat değil muhtemelen kajun ya da daha baskın bir baharat kullanılıyor. Eve sipariş vermiştim, siparişe yazdığınız notu asla dikkate almıyorlar. Beğenmedim. Tavsiye etmiyorum.
Telefonu açmıyor lar ya
Dürüm süperdi tek sıkıntısı rahmetli dedemi bu kadar sarmamışlardı dürümü bir süre sonra açmak yerine kağıtla yeme kararı aldık şaka bir yana süperdi elinize sağlık :)
| (0248) 233 31 30 |
| Dönerci |
| 3.2 / (149 yorum) |