Siverek
Eski usül sos yok mayonez yok. Pişmiş soğan var içinde çok güzeldi. Fiyatı da çok uygun tavsiye ederim
Sipariş verdim 1 saat sonra geldi etin içine ne katıyorlar belli değil insan yediği zaman üzerinden iki saat karnı ağrıyor canını seven kendini seven yemesin hiç tavsiye etmem
Döneri güzel ama bir sipariş verdiğinde; tavuğu kendin yakalayıp pişirsen daha erken pişer... O kadar geç geliyor ki yolda tadı değişiyor resmen.
Hayatımda. Gördüğüm en rezil dönerci mekan çöp gibi ikincisi müşteri paket servisi istiyor getirmiyorlar rezil bir yer hiç tavsiye etmem sipariş verdik ne ariyan oldu ne de soran
doneri cok guzeldi ortaya koyulan mezede cok guzeldi ama sandalyeler asla konforlu degildi nasil yemek yicegimizi sasirdik hatta uzerime dokuldu doner ????????
| Dönerci |
| 3.8 / (29 yorum) |