Sarıçam
Aile olarak gittik ilgi hizmet sıfır ablam la ben et döner servis yedik tabakta ki döner yarım porsiyon dan bile azdı ortaya getirdikleri ekmek 3 tane porsiyon neden az diye sordum bana git ustaya sor bence ideal diyor böyle bir üslup olamaz yeğenim hamburger söyledi o bile beğenmedi salatası 10 gündür beklemiş heralde kararmış artık not alırken ketçap da yazdı getirmedi bi eksiğiniz varmı diye sormadılar masa da peçete bile yoktu yerler pisti yemekleri taze değildi söylenecek çok şey var ama kısacası bu kadar kesinlikle gidilmemesi gereken bir yer
Et döneri güzel
Çok güzel bir dükkan. Harika yemek ve harika müşteri durumu. Fiyat performans oranı çok iyi. Sadece mağazayı tavsiye edebilirim.
Hayatımda yediğim en kötü döner tavsiye etmiyorum
Hammurger ekmeği rezalet hemen dağılıyo menü güzel ama ekmek değiştirirn bence
Hamburgeri denemek istedik menü içerik olarak güzeldi fakat menü içerisinde lezzetli tek bir şey yoktu ketçap bile kötüydü hizmet olarak ilgililer mekan güzel ama o kadar para verirken insan lezzet arıyor üzgünüm
Pizza denedim-Pizza herkese tavsiye ederim harika bir tat yakalamışsınız böyle devam…
| 0533 930 25 01 |
| Dönerci |
| 2.7 / (99 yorum) |