İznik
sürekli yiyiyorum
Çok lezzetli
10numara hizmet ve esnaflık içersinde aile ortamı var tadı ortalamadan yüksek insanın bunu yazarken bile canı çekiyor kesinlikle fiyat performans çoğu büyük firmaya göre çok rahat çok profesyonel yiyen pişman olmaz saygılar
Çok lezzetli
LPG'de opkenancorba
| Dönerci |
| 4.0 / (37 yorum) |