Keşap
Atmosfer çok dar ve kalabalık oluyor çok sıcak klima bulunmuyor hizmet çok geç yapılıyor lezzet güzel ama edat küçük
Kendine ait lezzetiyle hem et hem de tavuk dönerde ustamızızın eline su döküleceğini düşünmüyorum.
Hayatımda böyle bi ketçap mayonez görmedim biber istiyoruz vermiyolar ayranı 2 saat sonra farklı getiriyolar YAŞASIN DURMUŞ
| Dönerci |
| 3.5 / (4 yorum) |