Sencar oto lastik

Sencar oto lastik

Karşıyaka

Yorumlar
Foto cengiz ÖRÜK
Foto cengiz ÖRÜK 3 hafta önce
Kazım Uysal
Kazım Uysal bir ay önce

Hüseyin usta ve oğlu birlikte çalışıyorlar...Kışlık lastiklerimi taktirdim bugün.Gercekten düzgün esnaflar herseyi anlatarak işlerini özenle yapıyorlar...Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz tavsiye ediyorum.

gönül
gönül 2 ay önce

Hüseyin Usta işini titiz yapan,samimi ve dürüst bir Usta. Herkese tavsiye ederim.

Rüştü SAKARYA
Rüştü SAKARYA 3 ay önce

10 numara işçilik ve uygun fiyat

Burak İşgörür
Burak İşgörür 5 ay önce

Tavsiye ediyorum gerçekten uygun fiyat hem karşılanma konusunda Hüseyin beyin üstune tanımıyorum

Murat Ergün YETİŞKİN
Murat Ergün YETİŞKİN 6 ay önce

Bir usta bir esnaf nasıl olmalı sorusunun cevabı tam olarak Hüseyin Usta...Her gittiğimde güleryüzle ,içtenlikle yardımcı oluyorlar ve aklınızda soru işareti kalmadan sizi yolcu ediyorlar.

Oğuzhan Elma
Oğuzhan Elma 7 ay önce

Arefe günü tam kapatmak uzereyken işimi cozduler. Allah razi olsun. Yoksa bayram günü aracsiz kalirdik.

Himmet Ömer SAYIŞ
Himmet Ömer SAYIŞ 9 ay önce
Aybala Savran
Aybala Savran 10 ay önce
Harun Mertyüz
Harun Mertyüz 11 ay önce

Hizmetten memnun kaldık. Lastik ile alakalı Her şeyde hüseyin ustaya güvenebilirsiniz.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.