Düziçi
Orayada gidip yemeğimizi yedik fakat sipariş konusunda çok iyi değiller. Yeri ne kadar tarif edersem edeyim bulamıyorlar, ıssız bir yerdede değiliz.
Beğenmedim lavaşı çok kalın içinin doluluğu nerdeyse yok denecek kadar az , ağzına et değmiyor,sos tadı yok ,tadı çok kötü
Hiç güzel değil beğenmedim lavaşı çok kalın içinin doluluğu nerdeyse yok denecek kadar az tadı çok kötü
Çok kötü iğrenç bir yer servis kötü yemek kötü gelmeyin boş para
Güzel bir yer. Tavsiye ederim
Yemek güzeldi
| www.tikla.com.tr/sen-doner-duzici.html |
| Dönerci |
| 3.7 / (18 yorum) |