Şehitkamil
Lavbolar kirli hastane bakımsız
Cerrah Ozan Zararlı hoca var, çok kalite, çok beyefendi biri, hastalarla yakından ilgileniyor, çok bilgili biri ????
Çoğunluk ta bu hastaneden şikayetim arızalı eşyalar kapı kolu dan tut servis sehpası hep bozuk çoğu eşyada onarım değişim yok Neden görmüyorlar neden takip yok devletin parası boş yere bazı yerlerde çar cur oluyor yapılması gereken şeyler neden olmuyor
Kötü
Gaziantep'in en kötü hastanesi (açık ara farkla)KESSİNLİKLE!!! ayrıca kulağıma çalınan habere göre bu hastanedeki doktorlar hastalandığında kendi çalıştıkları hastane yerine özel hastaneye gidiyorlar.???? Fakirsiniz ve bu hastaneye gitmeniz mi lazım? O zaman yaşanacak senaryoyu size kısacık anlatayım.. içeri giriyorsunuz. Ve bum bir bakmışsınız 1 numaralı kabinde onlarca hasta var ama diğer kabinler bommboş sonra içinizden benim durumum onlardan daha kötü deyip şikayetinizi söylüyorsunuz ama bir bakmışınız kendinizi 1 numaralı kabinde buluyorsunuz.... Tansiyonun mu var o zaman iğneee grip misin iğneee halsizlikten ölecekmisin? İğneee kolun mı kırılmış aaa iğne hastanenin diğer tarafına asla geçemeyeceksiniz. Çünkü siz Fakirsiniz!! Gidin insan yerine koyulmak istiyorsanız. Özel hastaneye paraya kıyın fakirler (Not:Bende fakirim) ???????????? l love you şehitkamil hastanesi????????????
Herşey le igrenc
bu doktorlar nasi doktor? çocuk olcek serum veriyorlar aw
| (0342) 324 67 67 |
| sehitkamildh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.1 / (403 yorum) |