Merkez
Batmanın enlerinden. Hadi bey ve ekibine teşekkürler.
Etin gramajı çok düşük ve et dışında soğan ve domates tadı geliyor sadece dürüm fiyatları çok pahalı olmasına rağmen içinden çıkan et gramajı çok düşük
Et dürüm istedik ve soğansız istememe rağmen içinde 1 kg soğan vardı bir daha burayı tercih etmeyecem
Et dürüm istedik ama soğan dürüm geldi allah razı olsun elinize sağlık
Lastik evim şahin auto çok ilgililer fiyatları çok uygun
saat 5 te aradım 10 dakikalık mesafede olan siparişim 2 saat 32 dakikada geldi sipariş verdikten 1 saat sonra siparişimi iptal etmek istedim yalnız zorla iptal ettirmediler yalan saöyleyerek yolda oldugunu söylediler ve yemek soguk geldi madem yetiştiremiyonuz öncden söyleyin utanmazlar
Sipariş 2 saat sonra geldi her seferinde türlü türkü mazeret ve tekrar sipariş alma. Sorumsuzluk ve işgüzarlıktan dolayı sıfır…
İlk açıldığı zamanlarda çok iyiydi ama artık değil ürünlerin kalitesi düştü fiyatlarda tam tersine yükseldi tercih etmiyorum
| (0488) 212 39 39 |
| Dönerci |
| 3.8 / (347 yorum) |