Altınordu
Avrupa dan selam lar, yedım en güzel Zurna Döner çok saoglun ????
Daha az soslu Hatay usulü sevenler tercih edebilir. Özellikle kendi önerdikleri şef menü tamamen sossuz baharatlarla hazırlanıyor. Patatesleri lezzetli. Döner ortalama diyebilirim. Bazen aldığımda kıkırdak çıktığı da oldu.
Lezzet gayet iyi ama sipariş biraz daha erken gelebilir
Mükemmel lezzet mükemmel hizmet,gerçek döner tadını hissetmeniz için doğru mekan,yerinde gidip şefim menüsünü tatmayan pişman olur sadece 1 kusuru var oda lavabonun olmaması ama emin olun lezzeti hissetikten sonra tuvalet umrunuzda olmuyo
Ordu'da döner lezzetinde en iyisi fakat paket servisi oldukça yavaş. Mekana gidip özellikle "Şefim Menü'yü" yemenizi tavsiye ederim. Umarım paket servise bir çözüm bulunur çünkü siparişte ürün buz gibi oluyor.
Çok iyi
Ordu'da yiyebileceğiniz en güzel döner. Çalışanlar çok samimi. Her gittiğimizde güler yüzlüler. Tavırları mükemmel. Fiyatlar ortalama bir dönerciyle aynı. Parasını fazlasıyla hak ediyor. Tek sıkıntı mekanda tuvalet yok ama az ilerideki tuvalete yönlendiriyorlar. Mükemmel insanlar.
Dürüm içindeki patates pişmemiş
10 dakikalık mesafeye 1 saatte sipariş getiremeyen işletme, tebrikler.
yaa numarası değişmiş acil söyleyebilir misiniz
Ordu'da yemek yenile bilecek nadir yerlerden Şefim menü deneyin mutlaka
Allah razı olsun.kart limitin mi yetersiz olsun abi diyip döner gönderen insanlar var olun sagolun
| (0452) 225 29 29 |
| Dönerci |
| 3.9 / (35 yorum) |