Dörtyol
Sipariş verdik bir buçuk saat sürdü gelmesi.
Sakın gitmeyin sipariş vermeyin. Tadı yok tuzu yok porsumuş salata et yok denecek kadar az durumlerde poşet dahi yoktu soğuk ayranlar patlak geldi ve laykat konuşma çabası. Benim tavsiyem sakın denemeyin.syg.
Dörtyol'da adam akıllı döner yiyebileceğiniz neredeyse tek yer dersem, yeridir. Genelde Antakya usulü söylüyorum. Döneri ve sosu bol, ekmeği kızarmış; enfes bir tadı var. Bildiğim kadarıyla işleri büyütüyorlar, inşaallah diğerleri gibi kalitelerinden ödün vermezler.
Hem tadı güzel hem de uygun
| (0326) 712 22 21 |
| menuburada.com/seckin-doner-sanayi-hatay |
| Dönerci |
| 3.6 / (24 yorum) |