Milas
Yemeğin içinden kıl çıktı
Bugün oğlumla yediğimiz menüden malesef kıl çıktı. Sessizce garson arkadaşımı çağırdım ve sessizce uyardım. Hemen hallediyoruz efendim diyerek yenisini hazırlayıp getirdiler. Dönerin başında çalışan personeller bone takmıyorlar. Kafalarına ters bir şekilde şapka takmışlar, öyle çalışıyorlar. Ben hesabımızı öderken kendilerinden bir mahcubiyet ya da bir özür ya da bir jest bekledim fakat hiçbirini göremedim. Yaşadığım tecrübeyi bu şekilde aktarmak istedim.
Bugun 4 tane söyledigim denerin birinin içinde uzun saç teli çikti ayriyetten 2 haftada 12 kez spariş verdim iş arkadaşlarima her sparişte özenmeleri azaliyor herşeye kabul ama saç teli kabul edilemez
Milasta yiyebileceğiniz en iyi döner cidden tebrik ediyorum severek yediğim nadir yerlerden
Milas'da yediğim en iyi Hatay usulu soslu döner.
İçinde malzemesi çok az döner yok denecek kadar çok az ve lavaşla ve sosla doldurmuşlar
Önceden güzeldi ilk açtıklarında şu an da ilk dönerle alakası yok gerçekten kötü
Dünyanın en guzel lezzeti bile olsa kuryeleri musteri ile tartışmaya girip siparişinizi iptal ettim deyip 1 saat beklediğin siparisi getirmiyorsa o restaurant 1 yıldızı bile hak etmiyor
Et döner çok lezzetliydi yedikçe daha çok yiyesim geliyordu ellerinize sağlık herşey çok güzeldi
Наверное это был лучший донер, который я пробовал в последнее время. Отличный сервис, быстрое обслуживание. Брали на вынос - просто куриный и куриный с сыром чедр. Отлично запакованно и очень вкусно. Рекомендую!
temiz bir mekan işini hakkıyls yapıyorlar
Guzel, lezzetli… tavuk doneri iyiydi. Derisiz etten yapilmisti. Et doner cok ufak parca parca kesilmisti o nedenle sevemedim ama lezzeti fena degildi. Et doner yemek icin degil ama tavuk doner icin tekrar gidebilirim.
Hizmet süper mekan çok temiz çalışanlar güler yüzlü ve ilgili menü de sıcacık ve çok lezzetli
Doyurucu porsiyon ve yardımcı personel ☺️
????
Gerekçen emeklerinize sağlık.
| (0252) 513 40 04 |
| Dönerci |
| 3.9 / (25 yorum) |