Şatır Tavuk Döner

Şatır Tavuk Döner

Milas

Yorumlar
Galip Akar
Galip Akar bir ay önce

Yemeğin içinden kıl çıktı

Mehmet Ali Eryiğit
Mehmet Ali Eryiğit bir ay önce

Bugün oğlumla yediğimiz menüden malesef kıl çıktı. Sessizce garson arkadaşımı çağırdım ve sessizce uyardım. Hemen hallediyoruz efendim diyerek yenisini hazırlayıp getirdiler. Dönerin başında çalışan personeller bone takmıyorlar. Kafalarına ters bir şekilde şapka takmışlar, öyle çalışıyorlar. Ben hesabımızı öderken kendilerinden bir mahcubiyet ya da bir özür ya da bir jest bekledim fakat hiçbirini göremedim. Yaşadığım tecrübeyi bu şekilde aktarmak istedim.

Veysel Erdogan
Veysel Erdogan 2 ay önce
Güney Sepetçi
Güney Sepetçi 2 ay önce

Bugun 4 tane söyledigim denerin birinin içinde uzun saç teli çikti ayriyetten 2 haftada 12 kez spariş verdim iş arkadaşlarima her sparişte özenmeleri azaliyor herşeye kabul ama saç teli kabul edilemez

Kerem Kaçmaz
Kerem Kaçmaz 2 ay önce

Milasta yiyebileceğiniz en iyi döner cidden tebrik ediyorum severek yediğim nadir yerlerden

İsmail ÇAKIR
İsmail ÇAKIR 3 ay önce

Milas'da yediğim en iyi Hatay usulu soslu döner.

Deniz Göçek
Deniz Göçek 3 ay önce

İçinde malzemesi çok az döner yok denecek kadar çok az ve lavaşla ve sosla doldurmuşlar

Feyzullah Kuş
Feyzullah Kuş 4 ay önce
Salih Dayı
Salih Dayı 5 ay önce

Önceden güzeldi ilk açtıklarında şu an da ilk dönerle alakası yok gerçekten kötü

Andrei Munteanu
Andrei Munteanu 5 ay önce
Seher Doğan
Seher Doğan 5 ay önce

Dünyanın en guzel lezzeti bile olsa kuryeleri musteri ile tartışmaya girip siparişinizi iptal ettim deyip 1 saat beklediğin siparisi getirmiyorsa o restaurant 1 yıldızı bile hak etmiyor

Hamza Koçak
Hamza Koçak 6 ay önce

Et döner çok lezzetliydi yedikçe daha çok yiyesim geliyordu ellerinize sağlık herşey çok güzeldi

Александр Клишевич
Александр Клишевич 6 ay önce

Наверное это был лучший донер, который я пробовал в последнее время. Отличный сервис, быстрое обслуживание. Брали на вынос - просто куриный и куриный с сыром чедр. Отлично запакованно и очень вкусно. Рекомендую!

QQ-VVN
QQ-VVN 7 ay önce

temiz bir mekan işini hakkıyls yapıyorlar

Hulya Yildiz
Hulya Yildiz 8 ay önce

Guzel, lezzetli… tavuk doneri iyiydi. Derisiz etten yapilmisti. Et doner cok ufak parca parca kesilmisti o nedenle sevemedim ama lezzeti fena degildi. Et doner yemek icin degil ama tavuk doner icin tekrar gidebilirim.

Nurullah Yaman
Nurullah Yaman 8 ay önce

Hizmet süper mekan çok temiz çalışanlar güler yüzlü ve ilgili menü de sıcacık ve çok lezzetli

Filiz Muslukçu
Filiz Muslukçu 8 ay önce

Doyurucu porsiyon ve yardımcı personel ☺️

Oldwolf
Oldwolf 8 ay önce

????

F.Dilara Özkan
F.Dilara Özkan 9 ay önce
Emir Karakoyun
Emir Karakoyun 10 ay önce

Gerekçen emeklerinize sağlık.

İletişim Bilgileri
(0252) 513 40 04
Dönerci
3.9 / (25 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.