Kalecik
Fiyatları aşırı pahalı. Evet her ne kadar güzel de yapsanız. Çok sevsem de bunları öğrenciden başka kimse yemeyecek. Fiyatları öğrencilere göre ayarlamanız gerek. Bir hamburger içeceksiz 500 lira olmamalı. Yani öğrenci 600 lira niye hamburgere versin. Lütfen ilk geldiğinizde fiyatlar iyiydi ne değişti de iki katına çıkardınız. Yapmayın Allah aşkına. Biraz insaf.
Ankara da başka yerde böyle fiyatla bu lezzeti bulmak çok zor emeklerine sağlık
Çok güzel ve sıcak bir mekan,atmosfer güzel Döneri yediğim en iyi dönerlerden biriydi çalışanlar çok ilgili teşekkür ediyorum
Öğrendiğim kadarıyla etin yağı kuyruk yağındanmış, lezzet çok güzel ve makul fiyat
Emeklerinize sağlık, keşke İstanbul’da da olsanız. Çok sıcak çok samimi bi işletme. Dönerci diyip geçmek haddimize olmaz. Dönerinden lavaşına, turşusundan suyuna kadar her ürünlerine ayrı ayrı özenip sunuyorlar. Sağ olun, var olun
Çok başarılı
Harikaydı üniversitede okuyorum sürekli burdan sipariş veriyorum bağımlısı oldum bugünde gelip yerinde yedim enfesti oturma alanındaki pelit soba sıcacık ortama bayıldım ellerininize sağlık başarılar
Salonu harika soğukta geldim içeride pelet soba yanıyordu yemekler sıcak ortam sıcak arkasınada çay ikramı kalkasım gelmedi
| (0312) 514 18 12 |
| Dönerci |
| 5.0 / (80 yorum) |