Edremit
Her zaman gittiğimiz mekana gidemediğimiz zaman sipariş verelim diyoruz 85 tl Kurye ücreti alıyor . Banka personeli olarak kınıyorum
Edremitteki diğer dönerlere göre güzel mekan iyi lezzet harika
Dün ilk defa gitmek nasip oldu gerçekten anlatıldığı gibi döneri mükemmel ölçüler de Edremit'icin büyük şans öğle saatlerinde yer bulmak neredeyse imkansız gibi bu kadar insan yanılmış olamaz MÜSLÜM ustamız işinin erbabı kendisine teşekkür ediyorum Bütün çalışan arkadaşlara ve özellikle bize bu inanılmaz kalabalıkta servisiyle çok yardımcı olan DUYGU hanıma teşekkür ediyorum.
Bugün, 7 Ocak 2026 yılının ilk dönerini 12:20'de, Edremit Sarıyer Dönercisi'nde yedik. Gerçek "yaprak döner" tadı ile "döner porsiyon" ve "yoğurtlu (İskender) kebap", özel yapım ekmekler ve yoğurt şahaneydi. Sarıyer dönercisi sahibi, ustası, bizimle ilgilenen Duygu hanım ve emeği geçen herkese TEŞEKKÜR EDERİM. Not: İskender kebabın domatesli sosuna ne katıyorsanız, lütfen bu ürünü eklemeyin. Şahsi görüşüm bu baharat türü bir şey, rayihasıyla klasik sosun tadını bozuyor. Bilginiz olsun.
Temiz hijyen bekletilmekten gelen..lezzetli döner..nezih bir ortam..fiatlar gayet uygun..ailecek gittik memnun döndük..işletmeye teşekkürler..
Lezzet ve aroması çok iyi. Ortam temizliği ve ambiyansı güzel. Kesinlikle tavsiye olunur.
Edremitin en iyi donercisi
| (0266) 373 10 20 |
| Dönerci |
| 4.7 / (67 yorum) |