Esenler
4. falan söyleyişim, son 2'sini anlatıyorum: son 2.sinde kurye geldiğini söyledi aşağıda dakikalarca bekledim, yanlış yere gitmiş. Sonuncusunda ise direkt olarak yanlış ürün geldi. İlk söylediğim zaman iyiydi ama baya bozdu sanırım. Ürünleri iyi ama teslimatta bir sorun var
Hamburger efsane ????
Baya beğendik yeni açılmış hayırlı olsun
ekmek kuru döner kokuyodu yiyemedik kedilere verdim döner deri kokuyo
Sipariş verdik 3 kere tekrarlamamıza rağmen hem yanlış geldi hem soğuk geldi hem de eksik geldi ben aç kaldım iptal ettim çıktık ciğerin tadı da bir şey diyemiyorum nimettir ama arnavut ciğeri diye sipariş verdik arnavut apandisi geldi arkadaş 14 saat bir şey yemediği için zorla da olsa yedi ilk deneyimimiz de son oldu
Daha önce senelerce Kurtuluş şubesine gittim. Esenler şubesine de açıldığı günden beri onlarca kez gittim. Bugün 2 Döner 1 Kumru siparişi verdim. Kumrunun geç gelmesini anlarım ama tsvuk dönerin 25 dakika geç gelmesini anlayamam. Bir daha gider miyim , ASLA
| (0212) 741 53 00 |
| www.instagram.com/sarioglubufe?igsh=dG4zcjdpN2xiNm04 |
| Dönerci |
| 4.5 / (42 yorum) |