Sarıçam
????İlk siparişimde çok memnun kalmıştım; hazırlayan arkadaşın ilgisi, ürünün içeriği (turşusu, kürdanı, ıslak mendiliyle birlikte) oldukça tatmin ediciydi. Hatta bir ekmek de ikram edilmişti, bu da güzel bir jestti. Ancak ne yazık ki sonraki siparişlerimde aynı özeni göremedim. Ekmekler bazen sossuz geldi, bazen siparişler gecikti. En büyük problem ise iletişim: Saat 11-12 gibi aradığımda telefona ulaşmak mümkün değil, herhangi bir geri dönüş de yapılmıyor. İlk deneyimime kıyasla yaşadığım bu tutarsızlık beni hayal kırıklığına uğrattı. Bu yüzden bir daha sipariş vermeyi düşünmüyorum. İşletmenin bu konuda kendini geliştirmesini umarım.
Döner tadı güzel gerçekten sürekli ordan yerim çalışanların ağarlamasi güler yüzlülüğü çok mükemmel
Döneri çok güzel olan bir mekan. Sık sık buradan yiyorum. Mekan sahipleri de oldukça güleryüzlü ve sevecen, iyi insanlar. Herkese tavsiye ederim.
Tadı çok iyi adana usulü lezzetliydi
kalitenin adanadaki adresi
adana usulü en iyi tavuk döner ????????
Gayet güzel ve lezzetli döner. Güler yüzlüler ve gayet uygun bir mekan
Öğrenci dostu, uygun fiyatlı.
Hizmetleri güler yüzlü ve dönerleri gayet lezzetiydi.
| 0505 641 80 48 |
| Dönerci |
| 4.9 / (61 yorum) |