Reyhanlı
Berbat bir işletme siparişim 1 saat oldu hala gelmedi kurye yanlış yere götürüyor buz gibi oldu yemek bir daha sipariş vereceğimi hiç sanmıyorum
İsminin hakkını veriyor içinden sarı saç çıkıyor gitmeyin sakın ????
Boşuna denemeyin berbat
Saat 4 te döner söyledim saat 18’30 daha dönerin d’si yok şikayetçiyim
Yemek cok yavaş gelsede tadı mukkemmeldi ve içi boldu ama garsonlar köpeğe yemek verir gibi yemek cveriyolar
Arkadaşlar sarı döner 5 kuruş değmez personel sıfır döner istedik 15 dakika sonra hiç kimse yok personel diyor ki abi hepsi 15 dakika oldu söyleyelim salonda da hiç kimse yok ben de dedim 1 saat sonra mı gelecek hiç kimseye tavsiye etmiyorum Bir de diyor bir daha ister gel ister gelme
Sarı dön müşteriler ilgili davranmıyor masaya oturduk biz çağırdık döneri bizim önümüz atma attılar aklınız varsa sarı döneri girmeyin müşteriler ilgisiz davranıyor biz döner istedik getirmediler
| 0537 413 29 19 |
| Dönerci |
| 3.4 / (97 yorum) |