Derince
Çalışan kadından hiç memnun değilim yemeği yediğim beri 4 saattir karnım ağrıyor
6.12.2025de tam ekmek ayran yedim burda ekmeği ılık sıcaklıkta malzemesi boldu ancak dönerş bir tık daha iyi olabilir baydığınıda bildirmek isterim. Abi gayet ilgili saygılı bir kişi yorumlar bence daha iyi olmalı
Hayatımda yediğim en kötü döner olabilir. Ne lezzet var, ne özen. Et lastik gibi, ekmek bayat, paket dağılmış halde geldi. Hız desen yok, servis desen özensiz. Verdiğim paraya gerçekten yazık. Kimseye tavsiye etmiyorum. Orkun Işıtmak buraya gelmeli
Temiz, ilgili. Lezzet ortalama güzel
Tadı fena değil..İadere eder
Saray değil sanki başka bişey
| 0539 498 20 97 |
| Dönerci |
| 3.6 / (72 yorum) |