Saray Doner

Saray Doner

Derince

Yorumlar
Barış Özlügül
Barış Özlügül bir hafta önce

Çalışan kadından hiç memnun değilim yemeği yediğim beri 4 saattir karnım ağrıyor

Ahmet Şen
Ahmet Şen 3 hafta önce
Yigit
Yigit bir ay önce

6.12.2025de tam ekmek ayran yedim burda ekmeği ılık sıcaklıkta malzemesi boldu ancak dönerş bir tık daha iyi olabilir baydığınıda bildirmek isterim. Abi gayet ilgili saygılı bir kişi yorumlar bence daha iyi olmalı

berra macit
berra macit 3 ay önce
Caner Korkmaz
Caner Korkmaz 3 ay önce
Muhammed ali Kaşıkçı
Muhammed ali Kaşıkçı 5 ay önce

Hayatımda yediğim en kötü döner olabilir. Ne lezzet var, ne özen. Et lastik gibi, ekmek bayat, paket dağılmış halde geldi. Hız desen yok, servis desen özensiz. Verdiğim paraya gerçekten yazık. Kimseye tavsiye etmiyorum. Orkun Işıtmak buraya gelmeli

Emir Abdulkadir Uyanık
Emir Abdulkadir Uyanık 7 ay önce

Temiz, ilgili. Lezzet ortalama güzel

Abdullah Özer
Abdullah Özer 11 ay önce
İyi İnsan
İyi İnsan bir yıl önce

Tadı fena değil..İadere eder

isa çiftçioğlu
isa çiftçioğlu bir yıl önce

Saray değil sanki başka bişey

İletişim Bilgileri
0539 498 20 97
Dönerci
3.6 / (72 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.