Adaklı
Yediğim en kötü dönerdi. Tavuk kokuyor resmen
Son zamanlarda yediğim en iyi dönerdi ve çok hızlıydı teşekkür ederim bol kazançlar dilerim
Elemanlar üslüplarına dikkat etmiyor Sanki zorla çalıştırılıyorlar Hizmet yerlerde
Döneri çok güzel evet ama sipariş notuna dikkat edilmiyor tatlı gönderdiler ama kaşık yok elle yicez galiba
Ben döner isterdim töreni'nde yarısı yoktu bir yıldız bile hak etmiyor
Açım
Usta başı hiç bi şekilde esnafliga yol açmıyor ve güler yüzlü değil hiç gitmem bi daha kesinlikle tavsiye etmiyorum
| (0426) 214 38 48 |
| 2pos.ist/165128/2524 |
| Dönerci |
| 3.4 / (106 yorum) |