19 Mayıs
Ben tavuk döneri sevmem Et döner tercihim
Koftesıde guzel donerı de sıddetle tavsıye edıyorum
Döneri çok güzel ve doyurucu.
Cok guzel siddettle tqvsiye ediyirum
Niğde’den Samsun’a gelmiş biri olarak ızgarayı bu kadar iyi yapan bir yer bulmak inanılmaz güzel ve harikaydı.
Son zamanlarda mekan kendisini geliştirmiş. Menü zenginleşmiş. Uygun fiyatlara gayet doyabiliyorsun.
Engizde yedigim en guzel di elinize saglik
Mükemmel deneyim öğrenci dostu herkese tavsiye ederim
Gerçekten çok güzel bir deneyim gelmenizi tavsiye ederim Engizin en güzel dönercisi
Bi döner söyliyelim dedik 2 saate anca geldi lavaşı güzel fakat ekmek arası rezalet döneri 10 günden kalmış gibi hem kuru hem yanık bu döneri insanlara verirken biraz düşünseydiniz keşke köpeğe verdim o bile yemedi güzel yorum yapanlar ne yaşıyor acaba hayatımda yedim en kötü rezalet dönerdi
| (0362) 511 51 21 |
| Dönerci |
| 4.7 / (66 yorum) |