Eyyübiye
hakkımızı helal etmiyoruz her yer hamam böceği dolu her yer kirli eşyalar kırık kimse ilgilenmiyor bu hastane ile allah insanı buraya düşüreceğine mezara koysun diyeceklerim bu kadar.
Tam anlamıyla berbat... Hijyen sıfır. İlgi sıfır. Randevu saatimde gittim fakat doktor çıkmış dedi bilgi işlemci. Randevu ya gelmemiş gösterdi. Gebeyim ve bu yüzden 15 günü geçmeden randevu oluşturamıyorum. Tam anlamıyla hak yiyen hastane diyebilirz. Tabii ki içlerinde iyi doktorları da vardır genelleme yapmıyorum...
Hastane demek bin şahit ister. Yangın merdivenlerinde sigara izmaritinden geçilmiyor.
Hasata paralı olca iyi bakiyolara normala hastaya hiç bakılmiyor
BU B3NİM
Berbat bir hastane sağlık raporu çıkarmak için gittim bir haftadan fazladır bekliyorum asla ilgili degıller kimsenin ilgilendiği yok sağlık raporu vermek bu kadar zor olmamalı
Hastaneyi arıyoruz kapat telefonu başka numarayı ara deniliyor bu nasıl hizmet ??? Telefonun başına hizmetlileri mi oturtuyorsunuz
| (0414) 317 17 17 |
| sanliurfaeah.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.0 / (460 yorum) |