Derebucak
Her iş çıkışı soluğu Burak abinin yanında alıyoruz . Burak abi haftalığımıza ortakmısın yapmayın böyle lezzetliydi döner :D
Burdan döner yemeden önce döner yediğimi zannediyordum ben böyle tavuk döneri bi yerde yemedim her spor çıkışı burdayız
Dönerin tadı çok güzel Ablalara selam olsun çok güzel yapmışlar????????️
Nerden baksan tertemiz mekan. Bayadır yediğim en iyi dönerdi.
Gidilir
Biraz ön yargılı geldik ama etin tadını çok beğendim Hanım da Soslu döneri beğendi Bundan Sonra Burdayım
Geçen gece gene gittik. Ben et döner dürüm hanımla oğlan soslu tavuk istedik. Et normal olarak az satılıyor, döneri çok az takmış biraz pişirip Döner ocağını kapatmış ben sipariş verince geri yaktı yaptı döneri ama kurumuş et tadı olmayan sertleşmiş bir et hiç tavsiye etmem. 2.ci et yiyemedim onu tavuk dürüm söyledim o güzel yağlı yumuşak daha lezzetli idi. Giderseniz ete hiç bulaşmayın.
| 0537 610 32 42 |
| Dönerci |
| 4.6 / (62 yorum) |