Samsun Havza Devlet Hastanesi

Samsun Havza Devlet Hastanesi

Havza

Yorumlar
derya uyar
derya uyar bir hafta önce

Birkaç aydır ara ara geliyorum. Tahlil, tetkik vs için. Dün de ameliyat oldum. Gerek personel gerek doktor güler yüzlü ve özveriliydi. Kendilerine çok teşekkür ediyorum. Utku Kırılmaz doktoruma ve ekibine çok teşekkür ediyorum.

NUR Dağlı
NUR Dağlı bir ay önce

1 yıldızı da yorum paylaşmadığı için veriyorum randevu saatimde içeri alınmadım üzerine 1 saat kapıda bekletildim İstanbul Eyüpsultanda ikamet etmekteyim böyle bir sistem hayatım boyunca görmedim herkes kafasına göre takılıyor rezalet bir hastane tavsiye etmiyorum giderseniz çıldırırsınız

Emre Karagöz
Emre Karagöz bir ay önce

Doktorlar sabah 9:30 dan önce mesaiye başlamıyor maşallah özel hastane gibi mesai saatleri esnek hastaneye gelen insanlar yaşlı vs çoğu seslerini çıkaramıyorlar bu düzen yıllardır böyle kimse garipsemiyor ilginç düzen 0 8:30 a randevu veriyorlar kendileri 9:30 da geliyor

Mahmut DAM
Mahmut DAM 3 ay önce

Temizlik mükemmel mescidi çok güzel Allah razı olsun

Sercan Usta
Sercan Usta 6 ay önce
Ali Sakallı
Ali Sakallı 6 ay önce düzenlendi

Çocuk doktoru iyi değil. 39 derece ateş ile götürüyoruz çocuğu grip birşeyi yok diyor, girmekle çıkmamız arası 30 saniye sürüyor. Başka hastaneye götürdük kaç defa serum taktılar 10 gün ilaç kullandı daha tam olarak iyileşemedi. Acil de aynı, 39 derece ateş ölçüyorum yanında, eline alından ateş ölçer almış ateşi 36, bu ateş ile bir şey yapamam diyor. İlla havale mi geçirmesi lazım bir şey yapmanız için. Acildekilerin tamamı pratisyen hekim, öğrencilikleri yeni bitmiş, çok anlamıyorlar ve bu yüzden işlem de yapmak istemiyorlar.

Gezgin
Gezgin 11 ay önce

Hastanenin Telefonlara bakan bayan sekreteriniz tam bir kaos . Ne konuşmayı biliyor ne de bi yardımı dokunuyor yazık gerçekten pes doğrusu.

cem can
cem can bir yıl önce

Yeterli düzeyde değil hijyen yok,acil servis ve yataklı bölümler ilgisiz

Sude Başusta
Sude Başusta bir yıl önce

Göz doktorunu beğenmedik. Asla tavsiye etmiyorum.

Ali Koçak
Ali Koçak bir yıl önce

Komşusu olan vezirköprü devlet hastanesiyle kıyaslıyorum . 20 yıl geride. Doktorlar mesaiye kafasına göre başlıyor. Doktor, sekreter kim varsa vatandaşı azarlıyor. Bizim gariban halk da tabiatı gereği sessiz. mobinge uğruyor. Vezirköprünün ya siyasetçisini ya da başhekiminin gelmesi lazım buraya . İki ilçe hastanesi arasında bu kadar fark olması normal değil.

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.