Kandıra
Yemek iki saatte geldi ama güzeldi
Et söylememe rağmen tavuk geldi ve baya bj geç geldi
4 kişi spariş verdik iki sokak aşşağıdalar ve elimize 1 saat 10 dakika sonra ulaştı kurye motora binince bir şey sormak için seslendik gergin bir şekilde gaza basarak gitti tadı güzel fakat bu muamele hiç hoş değil
Çok kötüydü yedikten sonra midem bozuldu ve çok yavaş lardı 1 saat yemek bekledik ve tatları çokta güzel değildi beğen medim
Kumpir neredeyse bir saat sonra geldi. Bunlar güzeldi fakat dediğin gibi çalışanlar oldukça yavaş.
30 dakika adamın sigara içmesini bekledim +su içmesini bekledim adam siparişlere bakmiyor
koftede kıkırdak vardi tavuklar ekşiydi porsiyon aldik hepsini hem pahalı hem de lezzetsiz midem agirdi cidden
Guzeldi.Sardi
| 0543 544 41 41 |
| Dönerci |
| 2.6 / (103 yorum) |